Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, Niet in een Scania... Infanterie wordt trouwens vervoerd in een WalibiEen resonatie door onbalans kan ook via het frame opdoemen, wel eens een speedwoble mee gemaakt. Dan scheit je bijna in bijna je broek.
Hele bruggen worden stukkende bruggen door resonantie.Een resonatie door onbalans kan ook via het frame opdoemen, wel eens een speedwoble mee gemaakt. Dan scheit je bijna in bijna je broek.
Een zware resonantie begint ergens al een lichte en ik heb het meegemaakt bij 180 kmpu, niets help en remmen werkt averechts, heb het gas langzaam dicht gedraaid. Je motor is dan totaal onbestuurbaar, ook heeft het wegdek er mee te maken.Hele bruggen worden stukkende bruggen door resonantie.
Maar of een loodje meer of minder aan zo een tui zou helpen?
Een zware resonantie begint ergens al een lichte en ik heb het meegemaakt bij 180 kmpu, niets help en remmen werkt averechts, heb het gas langzaam dicht gedraaid. Je motor is dan totaal onbestuurbaar, ook heeft het wegdek er mee te maken.
Nee, troepen worden misschien wel vervoerd door een ya 4442 maar specifiek infanterie benoemen heeft geen zin. In het gevecht is dat trouwens ook cv-90 of boxer.Nee, Niet in een Scania... Infanterie wordt trouwens vervoerd in een Walibi
Dan is er wel meer mis dan alleen een onbalans van 20gram aan je voorwiel...
Doe al jaren zelf mn banden en balaneer ook (statisch). Heb van voor de tijd van 'zelf doen' ook ervaringen dat die dynamische balanceer apparaten ook niet altijd nauwkeurig zijn. Dat merkte ik toen bij 80km/h en dan stuur los laten. Bleef niet rustig, lekker wobbelen. Sinds ik zelf balanceer gebeurt me dat niet meer. (test het iedere keer na banden wissel : stuur los bij verschillende snelheden).
Doe er mee wat je wil, i'm happy met balanceren en niet happy zonder balanceren.
[/QUOTE
niet verwarren met shimmy, en dat heeft weer een andere oorzaak.
Dat je het zelf doet en dat het nu wel goed is is meer toeval en geluk.
Of ze komenvia die allergoedkoopste webshop bij een "vakkundig montagepartner" terecht met de in mijn handel beroemde "Trye Changer" bagger equipment en een onrond setje plastic motorwiel adapters.Internet shoppers gewoon monteren zonder balanceren, mensen die de lokale handel hun werk gunnen, gewoon netjes balanceren, zit vaak gewoon bij de prijs in net als het monteren.
Als je internet banden laat monteren dan zal ook balanceren geld kosten, en dat willen we niet.
Zo had ik laatst op zaterdag een man incl. band en los wiel.
Of ik het even kon monteren, zeg ik vriendelijk tuurlijk maar moet eerst even deze klant afhelpen, die staat erop te wachten.
Zegt hij IK OOK!!!
Maar liep boos weg omdat ik hem geen voorrang gaf ;-)
Maar we hadden het over balanceren.
Sonja Blauwhoff, eind jaren 90, ze had dacht ik 3 jaar gereden in de ss400cc klasse met een zxr400 en begon dacht ik met een KR1SDe man was zelf een beetje uit balans denk ik.
Ik heb zelfs de wangen van een krukas glad geslepen en gepolijst en daarna gebalanceerd natuurlijk. Zelf zorgden ze ervoor dat alle drijfstangen zuigers het zelfde gewicht hadden, was een jonge vrouw welke in de jaren 70 - 80 aan de 250 cc races meedeed, Blauwloff heette ze geloof ik.
Sonja Blauwhoff, eind jaren 90, ze had dacht ik 3 jaar gereden in de ss400cc klasse met een zxr400 en begon dacht ik met een KR1S
Nee uit Amsterdam, de 400 cc zou kunnen, denk dat ze nu rond de 50 jaar is en Sonja klopt. 1985 / 1990 was ze al aan het racen.
Ja, of zijn we zo krenterigdoen we nou wel of niet ballanscherennnnn