Banden wissel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wess1988

MF'er
31 dec 2019
162
156
Hey allemaal. Mijn naam is Wesley en ik woon in Lelystad. Ik rij een cbr1000rr uit 2004.

Het is misschien kortdag, maar is er iemand in Lelystad die een bandenwissel kan doen vandaag? 😂 Gaat alleen om de achterband, deze ligt al klaar. Uiteraard tegen betaling.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190702_171621_nl.marktplaats.android.jpg
    Screenshot_20190702_171621_nl.marktplaats.android.jpg
    63,3 KB · Weergaven: 10
Jah. Telefoon staat uit en ben er vanochtend al langs gereden. Helaas is iedereen dicht op 31 december haha. Het is ook erg last minute natuurlijk , maar ik probeer te gokken.
 
Het probleem is dat ik de band thuis heb liggen en om eerst met de auto de band te droppen in Almere en er daarna met de motor heen te moeten... Hm.
 
Band kwam vandaag pas binnen, was al een keer retour gestuurd naar Duitsland vanwege een fout. 😒
Ik heb vanavond een nachtdienst en wilde een keer niet in slaap vallen op de terugweg naar huis, vandaar dat ik op de motor last minute wilde 🙂
 
Het probleem is dat ik de band thuis heb liggen en om eerst met de auto de band te droppen in Almere en er daarna met de motor heen te moeten... Hm.
Hoezo dat kan niet met de motor?

Twee banden zelfs!
GSX 750 F - III (144).jpg


Oke oke ... de topkoffer was een welgekomen hulp als "bandenrek", maar met een beetje creativiteit lukt dat ook zonder, en zeker voor 1 band.

Edit: was de achterband er zo erg aan toe dat het niet nog enkele dagen kon wachten?
 
Er zit inmiddels een nieuwe band op, deze mag gesloten worden dus. Ik zal wel actief blijven hier aangezien motoren altijd wel interessant zijn en wie weet kunnen we samen een touren 👍
 
Hoezo dat kan niet met de motor?

Twee banden zelfs!
Bekijk bijlage 1454353

Oke oke ... de topkoffer was een welgekomen hulp als "bandenrek", maar met een beetje creativiteit lukt dat ook zonder, en zeker voor 1 band.

Edit: was de achterband er zo erg aan toe dat het niet nog enkele dagen kon wachten?

Ik heb een foto bijgevoegd haha. Ik moet er eerlijk bij vertellen dat dit nog de goede kant van de band was. Aan de andere kant stak het metaaldraad uit 😒
 

Bijlagen

  • IMG_20200101_145925.jpg
    IMG_20200101_145925.jpg
    91,3 KB · Weergaven: 10
Ik heb een foto bijgevoegd haha. Ik moet er eerlijk bij vertellen dat dit nog de goede kant van de band was. Aan de andere kant stak het metaaldraad uit 😒

Uh, wat? Misschien had je die foto beter niet bij kunnen voegen en was je bezorgdheid omtrent in slaap vallen beter een bezorgdheid om een eenzijdig ongeluk te veroorzaken met een tot op de draad versleten achterband. Sympathie vloeit hier sneller weg dan kwik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan