Banden XJ900s Diversion

Status
Niet open voor verdere reacties.

nb1234

MF'er
30 okt 2018
137
63
Dag allen,
Ik ben op zoek naar een adres (liefst in de buurt van Ede maar kan ook ergens heen rijden) om een nieuw setje banden te monteren op mijn Diversion. Ben niet beroerd om eventueel mee te helpen. Vind het ook leuk om hier wat know how over op te doen.
Ik heb (nog) geen banden besteld. Wellicht dat er hier nog aanbevelingen zijn voor een site?
Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Dag allen,
Ik ben op zoek naar een adres (liefst in de buurt van Ede maar kan ook ergens heen rijden) om een nieuw setje banden te monteren op mijn Diversion. Ben niet beroerd om eventueel mee te helpen. Vind het ook leuk om hier wat know how over op te doen.
Ik heb (nog) geen banden besteld. Wellicht dat er hier nog aanbevelingen zijn voor een site?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb de Michelin pilot Road 6 sind kort gemonteerd. Een onvoorstelbare fijne band. Zowel voor nat alsook droog weer. Trouwens ben zowiezo fan van Michelin banden heb alle soorten al gehad. Ik zweer erbij.
Vandaag ook nieuwe remschijven en de remblokken vernieuwd. Opnieuw gebalanceerd. Kan ik weer een hele tijd vooruit.
 
20220920_172748.jpg

20220920_172810.jpg
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb nu Dunlop erop en hiervoor had ik Bridgestone. Merk weinig verschil ondanks dat ik het hele jaar door rijd maar das misschien meer iets voor het grote bandentopic.
Ik ben vooral benieuwd naar een online plek waar ik voordelig banden kan bestellen en een adres in m'n regio om ze te monteren.
 
Bandenvraagjes mogen hier :Y


edit: en waar ze te laten monteren kan je daar ook vragen, maar ik zou dan wel even delen ik welke regio je zit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan