Banden yamaha xj600s Div

xjeah

Rookie
16 mei 2006
2
0
Gent
Hey,


Moet met mijn Divi'tje (600) naar de garage voor een nieuwe achterband. Staat nu een Bridgestone op, maar ben er niet echt tevreden over. Twijfel nu tussen Michelin Macadam en Metzler Lasertec. Heeft iemand hier ervaring mee of (andere) adviesen? THX.

Groetjes en rij ze!!
 
Waar ben je niet tevreden over? Grip, levensduur??

Je rijdt nu met een 020?


Als alternatief zou je voor de Pirelli Pilot Road / Diablo strada kunnen gaan. De :r macadams :r zou ik echt laten liggen... levensgevaarlijk dat rubber.
 
Ik ben zelf heel tevreden over de BT45's op mijn XJ en mijn CX. Met Pirelli heb ik geen ervaring. Macadams :N en de ME33/99 combinatie vind ik ook niet zo geweldig (hoewel ik die alleen ken op een brik, en van een kort proefritje op een cb500).
 
ik zeg en raad aan pirelli sport demon's heerlijke bandjes wil nooit meer wat anders had hiervoor de bt 45 en dunlop 501 de pirellie plakken als kauwgom ook bij regen en gaan +/- 15000 km mee
 
ik zeg en raad aan pirelli sport demon's heerlijke bandjes wil nooit meer wat anders had hiervoor de bt 45 en dunlop 501 de pirellie plakken als kauwgom ook bij regen en gaan +/- 15000 km mee

Op een diversion? Hoe lang doen jullie met een redelijk harde achterband op een Diversion? Heb er ook eentje gehad maar ben het vergeten.
 
Op een diversion? Hoe lang doen jullie met een redelijk harde achterband op een Diversion? Heb er ook eentje gehad maar ben het vergeten.
srry update die 15xxx was met de bt45 en de pirelli weet ik nog niet maaar ben super tevreden
 
Hey,


Moet met mijn Divi'tje (600) naar de garage voor een nieuwe achterband. Staat nu een Bridgestone op, maar ben er niet echt tevreden over. Twijfel nu tussen Michelin Macadam en Metzler Lasertec. Heeft iemand hier ervaring mee of (andere) adviesen? THX.

Groetjes en rij ze!!
ik ben nog steeds héél tevreden met mijn dunlops GT501 op mijn divi.. :}
 
Hoi!
Ik heb op mijn div macadams zitten,wat vinden jullie nou zo slecht of gevaarlijk aan deze banden ? en onder welke omstandig heden?
Kan het zelf nog niet uit testen want ik ben van de week GEZAKT VERDOMME!
voor het examen .MOET NU 2 MAANDEN WACHTEN VOOR HERKANSING FUCK FUCK!!!
was ik maar niet zo slordig gweest!!
;( ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan