Banden ZX6R

DaMoon

Die hard MF'er
2 sep 2003
281
0
Hengelo
Voor mijn ZX6-R 2001 heb ik een nieuw achterbandje nodig...

Op dit moment heb ik er een Dunlop D207 op zitten. De voorband is ook een D207, nieuw erop toen ik hem kocht, half maart dit jaar.

Ik gebruik de motor voor spelen, maar ook voor alledaags vervoer, af en toe snelweg gebruik.
Ik zoek een band die niet met 1000 km vierkant is en liefst ook niet na 5000 ;)
Een dual-compound band met een harder loopvlak en zachtere zijkant voor bochten-grip zou wel ideaal zijn.

Wie kan mij wat vertellen over beschikbare types banden vertellen zodat ik een een bandenkeuze kan maken? Verschillende merken banden is niet al te verstandig, dus ik neig naar een nieuwe Dunlop-slof (D207 of 208).

Greetz, DaMoon

Goed lezen en dan bedenken dat ik voorop al een nieuwe Dunlop D207 heb 8-)

Niet verstandig om merken te mixen, dus vrijdag komt er bij mij weer een D207 op. Geen klachten tot nu toe over, dus ik zal wel weer tevreden zijn :9

Vrijdag bij Jurgen Van Dijk te vinden voor mijn nieuwe achterband. Gaan er nog meer mensen?
Ik ben te herkennen aan mijn wonderschone blauwe ZX6-R, die niet zo schoon is nu... En als ik niet óp mijn motor zit, dan loop ik rond met een zwart met blauw Difi-pak aan ;)

Goed lezen en dan bedenken dat ik voorop al een nieuwe Dunlop D207 heb 8-)

Niet verstandig om merken te mixen, dus vrijdag komt er bij mij weer een D207 op. Geen klachten tot nu toe over, dus ik zal wel weer tevreden zijn :9

Vrijdag bij Jurgen Van Dijk te vinden voor mijn nieuwe achterband. Gaan er nog meer mensen?
Ik ben te herkennen aan mijn wonderschone blauwe ZX6-R, die niet zo schoon is nu... En als ik niet óp mijn motor zit, dan loop ik rond met een zwart met blauw Difi-pak aan ;)

Heb nu zelf een bt012 voor en een d207 achter. Die achter zat er al op en eigenlijk bevalt hij best. Ook op het circuit. Dus zo erg is het volgens mij niet om merken te wisselen. Ook al ben ik zelf meer een Bridgestone man.

Maar goed, ieder zijn keuze :}

Ik zou voor een setje Pirelli Diablo's gaan! Echt superbanden! :P :P :P
Rijden super, geven veel vertrouwen, veeeel grip, en slijtage valt best
mee. :9 :9 :9 .

Succes! :}

Terug
Bovenaan Onderaan