banden

Stifmeister

MF'er
24 sep 2003
173
0
Rotterdam
Hallo mensen,

kben dinsdag op zandvoort geweest, mijn banden waren al een btje gaar ;) , maar nu zijn ze toch egt broodnodig aan vervanging toe. Ik rijd niet zo heel veel per jaar moet ik zeggen, doe woon-werk verkeer in de mooiere maanden van het jaar 8-) en wil dus af en toe het circuit op :]

kheb een GSX-R 750
 
Gebruik eens de zoek-functie. Of vraag het anders in de GSX-R topic. Er zijn al zoveel topics geopend over banden. Nu dus weer eentje :Z
 
Woon/werk zou ik voor MPP's gaan

ennuh, wel je bandenspanning boven 1.55 houden he!


Was dit bij een koude of warme band?

(Niet dat het er toe doet want het is gewoon te laag maar ik ben gewoon benieuwd) :Y

Ik rij trouwens met de volgende spanningen:

Voor 2.2
achter 2.1

ideaal :]
 
Was dit bij een koude of warme band?

(Niet dat het er toe doet want het is gewoon te laag maar ik ben gewoon benieuwd) :Y

Ik rij trouwens met de volgende spanningen:

Voor 2.2
achter 2.1

ideaal :]

Beetje vreemde spanning voor als je gewoon op straat rijdt met je motor. Of rij je circuit?
Standaardspanning MPP is 2,5 voor 2,9 achter.
 
net de eerste 100 km achter de rug met een setje mpp, ik vond ze erg lekker rijden, fantastische grip, en ze sturen ook lekker
 
Dan ga je juist voor iets minder sportief, en meer levensduur, dus Pilot Roads. O-)
Sturen ook nog goed trouwens.Bij mijn motor 2,5 en 2,5. :]

Vond de MPP's beter grip en stabiliteit geven als BS BT-014
dus 'sportief' zit tussen de oren ;)

(Toegegeven: op het circuit reed ik op SC2's)
 
Vond de MPP's beter grip en stabiliteit geven als BS BT-014
dus 'sportief' zit tussen de oren ;)
Ik snap je standpunt niet, dit is algemeen bekend. :?
Zitten ook in dezelfde categorie. En MPP slijten nog eens een stukje minder ook. 8-)
 
;)

En TS moet er gewoon MPP opzetten. :Y
ca. 6.000 kilometer is toch wel lang genoeg dat ze meegaan?
Megafun die banden. :P
 
Kheb nu ook sinds een weekje MPP voor. Rijden goed, wel meer rumoer/herrie als de Dunlop die er op zat (type weet ik niet meer) ;)
 
6000 met MPP? Hmm, zal ze de volgende keer ook eens op mijn weg motor leggen. Ik red nu met pijn en moeite de 5000 op mijn BT-014

Teller staat nu op 20.000 in 2 jaar en zit net aan mijn 5e achterband.
 
Terug
Bovenaan Onderaan