banden ?

genesisde2de

MF'er
3 dec 2002
39
0
antwerpen
ik heb overlaatst gpz 550 gekocht nu is het probleem ligt echt kut achterband op zou beter staan op brommer als op moto :s
nou zoek ik redelijk plakende band ( sportief rijgedrag durft soms toch wel een bove kome ) en budget ligt rond de 150 euro , meer mag maar liefst niet , enige aanraders ?
 
BT010 moet denk ik wel lukken...
Weet alleen niet wat je bandenmaat is... BT010 is kleinste leverbaar 150/60 17"/18"
 
ik heb overlaatst gpz 550 gekocht nu is het probleem ligt echt kut achterband op zou beter staan op brommer als op moto :s
nou zoek ik redelijk plakende band ( sportief rijgedrag durft soms toch wel een bove kome ) en budget ligt rond de 150 euro , meer mag maar liefst niet , enige aanraders ?
Nu is dat voorwiel omgedraaid en de kast gesloten!
Ook kan het gaan sneeuwen na het wassen.
Ja toch?
Eigenlijk begrijp ik de vraag niet zo goed,ik zal wel weer de verkeerde pesten.dys.... in dat geval,sorry.
 
ni lete op shrijffoute en zinconstructie , nooit mijn beste kant geweest ;(
Hij bedoelt het niet zo kwaad....
Zolang er begrepen wordt wat je bedoelt is er toch geen probleem :)
T zou handig zijn als je een bandenmaat weet ,dat maakt het aanraden wat makkelijker.Ik zou het van een gpz 550 zo snel niet weten :?
 
Nu is dat voorwiel omgedraaid en de kast gesloten!
Ook kan het gaan sneeuwen na het wassen.
Ja toch?
Eigenlijk begrijp ik de vraag niet zo goed,ik zal wel weer de verkeerde pesten.dys.... in dat geval,sorry.


LOL :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan