Banden

Kikiracing95

MF veteraan
19 jan 2011
2.169
139
Volendam
Hallo allemaal,

aangezien ik geen recent banden topic kan vinden open ik er zelf maar eentje,
het leek mij leuk om per maat een rijtje goede circuit/ circuit banden met straat keuring te maken.

ik rij zelf met SOBW waar we allemaal smalle velgen hebben dus 80/90 of 90/80 voor en 110/70 of 120/70 achter dus daarmee maar een begin.

Droog:
90/80 Bridgestone battlax bt39 SS(straatlegaal)
120/70 Pirelli Supercrosa SC2(straatlegaal)

Nat:
90/80 Bridgestone battlax bt39 SS(straatlegaal)
120/70 Avon SP PRO XTREME RAIN(straatlegaal)
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik de 90/80 Bridgestone battlax bt39 SS in zowel regen als droog voor omdat er niks beters in droog tevinden in evenals voor natte omstandigheden is er niks tevinden, er zijn wel echte regenbanden te vinden maar die mogen wij regelement technies niet gebruiken(moet staat legaal zijn)

achter gebruik ik in droog weer de 120/70 Pirelli Supercrosa SC2 waar ik heel erg tevreden over ben.
als het regent gebruik ik de 120/70 Avon SP PRO XTREME RAIN is ook een super bandje met veel grip
 
sobw zijn brommers/scooters ofzo toch?
De bandenmaten die je noemt zijn hier niet echt gangbaar.

Er zitten hier een paar fanatieke 2 takt mannen die op 1 hand zijn te tellen, maar die zullen ook niet met deze bandenmaat rijden.
Voor 90% is een 120/70 voorband en een 180/55, 190/55 achterband gangbaar.

Niet lullig bedoelt maar ik denk niet dat er veel mensen zijn hier die ervaringen met deze banden kunnen uitwisselen.
 
Laatst bewerkt:
sobw zijn brommers/scooters ofzo toch?
De bandenmaten die je noemt zijn hier niet echt gangbaar.

Er zitten hier een paar fanatieke 2 takt mannen die op 1 hand zijn te tellen, maar die zullen ook niet met deze bandenmaat rijden.
Voor 90% is een 120/70 voorband en een 180/55, 190/55 achterband gangbaar.

Niet lullig bedoelt maar ik denk niet dat er veel mensen zijn hier die ervaringen met deze banden kunnen uitwisselen.
dag oma,

ik bedoelde ook een algemeen banden topic dus ook bredere banden;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan