marcelboz
MF'er
Ik heb sinds vorig jaar een GSX-R600 (K4)en ga over 1 week met de motor op vakantie naar de Dolomieten. Om goed voorbereid te zijn worden de bvandjes dus vervangen, heb geen zin om met slicks in de regen te rijden.
De originele banden liggen er nu (nog) onder, heb er nog maar 5.000 km mee gereden en denk er nog maar 1.000 - 1.500 km mee te kunnen rijden.
Met mijn vorige motor (Thundercat) deed ik 10-11.000 km met een achterband (met dezelfde rijstijl), oftewel ik vind de bandenslijtage toch wel extreem...
Ik begrijp dat de extra pk's voor meer bandenslijtage zorgen, maar zo extreem had ik noot verwacht.
Heb er nu Bridgestones BT014 eronder liggen, wie heeft dezelfde ervaring hiermee ?
Ik heb op de vorige motor Dunlop's D207 gelegd, en de grip was hier ook goed genoeg met dus een veel betere levensduur !
Wat raden jullie me aan om er nu onder te laten leggen ?..michelins / pirelli's / dunlops ?
http/members.home.nl/marcel.lambrechts/Motor.htm
De originele banden liggen er nu (nog) onder, heb er nog maar 5.000 km mee gereden en denk er nog maar 1.000 - 1.500 km mee te kunnen rijden.
Met mijn vorige motor (Thundercat) deed ik 10-11.000 km met een achterband (met dezelfde rijstijl), oftewel ik vind de bandenslijtage toch wel extreem...
Ik begrijp dat de extra pk's voor meer bandenslijtage zorgen, maar zo extreem had ik noot verwacht.
Heb er nu Bridgestones BT014 eronder liggen, wie heeft dezelfde ervaring hiermee ?
Ik heb op de vorige motor Dunlop's D207 gelegd, en de grip was hier ook goed genoeg met dus een veel betere levensduur !
Wat raden jullie me aan om er nu onder te laten leggen ?..michelins / pirelli's / dunlops ?
http/members.home.nl/marcel.lambrechts/Motor.htm