Bandenservice op Assen 5 Aug?

een misverstand mijnerzijds heren , ik was in de veronderstelling dat jullie 5 aug bedoelden , dan zijn we er wel natuurlijk maar de 4e zijn we niet in Zolder ,
en Pat R1 als jij ook een 520 ketting op de R1 hebt dan wil ik wel tandwielen meenemen hoor ik heb zat van die dingen , kan je tijdens de trainingen proberen wat goed rijdt , laat maar ff weten
Zou tof zijn elduco, moet nog wel m'n voortandwiel verwisselen naar 15 en die heb ik nog niet, heb wel een 520 set hoor.

We zien de 5e wel oke?

Tot dan :9
 
Zou tof zijn elduco, moet nog wel m'n voortandwiel verwisselen naar 15 en die heb ik nog niet, heb wel een 520 set hoor.

We zien de 5e wel oke?

Tot dan :9

voortandwielen heb ik ook in diverse maten , zal ff kijken wat ik heb en laat dat dan wel ff weten
 
Ik heb wel 14 / 16 / 17 tands ,dus Pat R1 ik zal deze meenemen CU in Assen
Ik heb inmiddels het tandwiel en ketting binnen 15 T dus, 16 zit er op en 17 heb ik ook.
Het enige probleem is dat ik geen gereedschap en tijd (twee weken op vakantie) heb om voor de races die ketting vast te maken en ik wilde deze samen met het nieuwe tandwiel plaatsen ivm. slijtage :X

De ketting die er nu op zit kan nog wel maar vervangen zou niet onnodig zijn, ik heb wel een 48 achter tandwiel gemonteerd zodat ik 16/48=.333333 krijg hetzelfde als de aangegeven 15/45=.333333.
Mijn andere velg heeft een 47 erop dus kunnen we ook bekijken of die lager of hoger moet worden gegeard..

We bekijken het wel ter plaatse.... heb je al op Z'voort gereden met 15/46 ??

Tot Assen
 
Terug
Bovenaan Onderaan