Bandenspanning??

1 jul 2001
13
0
Weet iemand wat de standaard bandenspanning voor een Kawasaki ZX-6R uit 1996 is?

Op welke spanning hebben jullie de banden eigenlijk? :? :?

Bedankt voor de reacties en veel plezier met :]
 
Welke motor je rijd is niet van belang voor je bandenspanning, wel de band die erop ligt en hoe je je band gebruikt (toeren of sportief). Ik rij zelf een kawa zx6r uit '97 en heb een spanning voor van 2,2 tot 2,5 Bar en achter van 2,5 tot 2,9. Maar zoals ik al vertelde ligt dit aan de manier waarop je wilt gaan rijden. Trouwens de meeste motorzaken weten wel welke spanning nodig is voor elk type band.
 
tja,op aanraden van de WP technische man op het circuit in Zolder.
En ik moest zeggen dat het lekker plakte.
Op Zolder schijnt het achterbandje heter te worden,vandaar de lagere spanning.Moet je maar eens meten als je banden warm zijn,is al gauw 10 tot 15 procent hoger.(bandenspanning)
 
Welke motor je rijd is niet van belang voor je bandenspanning, wel de band die erop ligt en hoe je je band gebruikt (toeren of sportief). Ik rij zelf een kawa zx6r uit '97 en heb een spanning voor van 2,2 tot 2,5 Bar en achter van 2,5 tot 2,9. Maar zoals ik al vertelde ligt dit aan de manier waarop je wilt gaan rijden. Trouwens de meeste motorzaken weten wel welke spanning nodig is voor elk type band.

Klopt, heb ik ook op m`n ZX7R
 
tja,op aanraden van de WP technische man op het circuit in Zolder.
En ik moest zeggen dat het lekker plakte.
Op Zolder schijnt het achterbandje heter te worden,vandaar de lagere spanning.Moet je maar eens meten als je banden warm zijn,is al gauw 10 tot 15 procent hoger.(bandenspanning)
dat rijd ik ook voor harder als achter ,of soms gelijk maar bijna altijd 2.0
rond die koers ,maar alleen op circuit
greeetzz redbullie die niet 15 maar 16 july vrij gaat rijden op zolder
 
dat rijd ik ook voor harder als achter ,of soms gelijk maar bijna altijd 2.0
rond die koers ,maar alleen op circuit
greeetzz redbullie die niet 15 maar 16 july vrij gaat rijden op zolder
Op wat voor banden? Ik reed op Pirelli's evo dragon 2.2 voor 2.3 achter.
Pirelli zelf zegt 2.5 voor/achter straat/circuit????

Volgende keer Rensports eronder ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan