bandenspanningsmeter

Freebiker

Rookie
21 feb 2003
5
0
Belgïe
Hallo,

Weet er iemand een goede bandenspanningsmeter, waar te koop en de prijs?
Ik weet dat Hein Gericke er verkoopt; heeft er iemand ervaring met de kwaliteit van deze meter?
Dank bij voorbaat. :]
 
Lidl verkocht ze vorige week voor 5,98. Het zijn exact dezelfde als de Boerenbond en Halfords verkopen voor 17,99 euro.
Ik heb er een aangeschaft en hij doet het goed.
 
Ik heb ook een digitale gekocht een tijd geleden, lijkt wel goed te werken. Of ze accuraat zijn weet ik niet. De mijne gekocht bij Motoport. Dit zijn echt massa productie apparaatjes, dus test hem meteen even voordat je de winkel uit loopt.

Ik heb ook analoge meters gezien, die zjn wat groter, volgens mij ook duurder en beter en met slangetje(dacht ik). Misschien dat ik die ook ga kopen.
 
Bij de lidl, of was het nou aldi, hebben ze er 1 voor 5 euro (Zo te zien lidl dus) O-) alleen als je het mij vraagt is die niet erg nauwkeurig, wat dat betreft lijkt het tankstation om de hoek me toch de beste optie!
 
Op vrijdag 21 maart 2003 13:57 schreef Whatashockr het volgende:
Bij de lidl, of was het nou aldi, hebben ze er 1 voor 5 euro (Zo te zien lidl dus) O-) alleen als je het mij vraagt is die niet erg nauwkeurig, wat dat betreft lijkt het tankstation om de hoek me toch de beste optie!


Dat weet je helemaal niet, daar kun je zo niks over zeggen, en dat maakt bovendien niet uit als je altijd dezelfde gebruikt. Kijk maar eens in het andere topic over de lidl meter voor wat uitleg. Ik weet niet meer precies hoe het heette. Als je het wilt lezen moet je maar even zoeken.
 
Tegen de tijd dat ik dat kreng van de benzinepomp goed op mijn ventiel heb gedrukt is mijn band al bijna leeg. ;)
Ik heb het getest en de meter van de Lidl gaf hetzelfde aan als de meter bij de benzinepomp. Lekker thuis is de garage meten dus. Als het nodig is, ben ik nog zo bij de pomp.
 
Bij polo 12,95 Euro exact dezelfde als bij lidl.
Word door het Duitse motorrad tijdschrift zeer aanbevolen .
Heb er zelf een bij lidl gekocht wijkt niets af vergeleken bij tankstation.
 
Terug
Bovenaan Onderaan