bandentip

Tuckson

Kawasaki VN900 Custom Special
5 okt 2004
2.227
80
Woudenberg
Hai

Heb afgelopen vrijdag een setje michelins pilot active laten plaatsen. Kostte me incl. montage en balanceren 183 Euro nog wat. Dat valt dus niet tegen volgens mij.
Niet dat ik er aandelen of zo had, maar volgens mij ben ik niet de enige die geen bezwaar heeft tegen kortingen en dat soort gein.

Actie bij Motormate in Zwijndrecht. (www.motormate.nl)

Doe er je voordeel mee als je toch aan de nieuwe banden moet.

(Hou er wel ff rekening mee dat hun pinautomaat nog niet is aangesloten, kwam ik helaas ook achter. Gelukkig op een klantvriendelijke manier geregeld).
 
Ligt er aan wat hun basis prijs is.
Ik heb ook wel eens "korting" gehad van 20%. Kwam ik alsnog op een prijs uit van 214 euro voor een bt014-tje.
Kortom, niet blind staren op korting, maar kijk op wat voor bedrag je uit komt.

[edit]Maar voor een setje banden incl. montage en balanceren lijkt me dat zeker niet duur![/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ligt er aan wat hun basis prijs is.
Ik heb ook wel eens "korting" gehad van 20%. Kwam ik alsnog op een prijs uit van 214 euro voor een bt014-tje.
Kortom, niet blind staren op korting, maar kijk op wat voor bedrag je uit komt.
:^

De basisprijs van een setje Pilot Power is € 485,- |(
 
ja ik heb ook een set banden ( pilot powers) laten monteren daar,maar als ik bij de 165km/u kwam begon die als een gekl te trillen,tot de 220km/u dan was het weer over,heb ik hem ergens anders laten uit balanceren,zat er dus dik 25 gram onbalans in !
Ik heb al meerdere dingen met die zaak gehad,ik kom er niet meer,er loopt maar een monteur die weet waar die over praat !
 
ja ik heb ook een set banden ( pilot powers) laten monteren daar,maar als ik bij de 165km/u kwam begon die als een gekl te trillen,tot de 220km/u dan was het weer over,heb ik hem ergens anders laten uit balanceren,zat er dus dik 25 gram onbalans in !
Ik heb al meerdere dingen met die zaak gehad,ik kom er niet meer,er loopt maar een monteur die weet waar die over praat !
Tja, weer een voorbeeld van perse de beste banden willen hebben maar niet een paar tientjes extra willen uitgeven om het allemaal goed te laten monteren. Banden wisselen (vooral als je geen losse wielen aanlevert) kost nu eenmaal tijd, en met de gemiddelde urentarieven zal de tijdsdruk bij de allergoedkoopste bandenboeren hoog zijn en worden fouten snel gemaakt.
 
<lol mode>
Ik heb altijd rubberen :Y
</lol mode>

Is inderdaad niet duur, en als de service niet zo best is qua monteren etc. kan je ze misschien wel los meenemen voor NOG goedkoper :)
 
weer een voorbeeld van perse de beste banden willen en er geen geld aan uit willen geven is dom gelul ! Het was namelijk even duur als bij het adres waar ik het altijd laat doen,maar dit was dichterbij en omdat ik hem achter moest laten dus makkelijker ! Maar ja..... sommige snappen dat niet helemaal volgens mij !
Dat is weer zo voorbeeld van mensen die de bek maar een douw geven zonder er over na te denken !
 
mijn bandentip: MPP *D


full
 
ik laat het gewoon doen bij motoport in wormerveer.
leuke zaak aardige mensen, het zal me dan aan me reet roesten of ik er €45 meer voor betaal.
 
Ik bestel altijd 2 sets in spanje bij rodamoto voor mijn 1000 rr 120/190 en voor de 400 rr van mijn vriendin 120/160 en heb ze dan voor 429 euro in huis en dat is dus de mpp! Dus als je goedkoop wilt rijden moet je ze gewoon in spanje bestellen en goed adreje zoeken die ze monteerd!
 
Ik heb zonet gebeld met www.nh-motoronderdelen.nl in Assendelft (bij Beverwijk) over een setje Diablo's voor 240euro incl. montage en balanceren (losse velg).
Ik ga hier woensdag heen om ze erom te laten leggen maar heeft iemand hier ervaring met deze shop?
 
ja ik heb ook een set banden ( pilot powers) laten monteren daar,maar als ik bij de 165km/u kwam begon die als een gekl te trillen,tot de 220km/u dan was het weer over,heb ik hem ergens anders laten uit balanceren,zat er dus dik 25 gram onbalans in !
Ik heb al meerdere dingen met die zaak gehad,ik kom er niet meer,er loopt maar een monteur die weet waar die over praat !

Die "zaak" bestaat net een jaar, dus als jij al meerdere dingen met die "zaak" hebt gehad (en er dus kennelijk binnen het jaar al meerdere keren geweest bent) kun je je afvragen of jij niet eens een andere motor zou moeten kopen. De vraag is dan namelijk of het niet jouw motor is die rammelt in plaats van de service van die "zaak".

<lol mode>
Ik heb altijd rubberen :Y
</lol mode>

Is inderdaad niet duur, en als de service niet zo best is qua monteren etc. kan je ze misschien wel los meenemen voor NOG goedkoper :)

Mij hoor je niet klagen. Heb er inmiddels als weer ruim 200 km mee gedraaid, maar mijnzs inziens rijdt het best. Bovendien stond ik er met mijn neus bovenop toen het gebeurde, daar wordt dus niet moeilijk over gedaan (gewoon ff wachten op de bandjes met een lekker bakkie in de hand is heus niet vervelend). En ik had niet de indruk dat er maar wat afgeklooid werd. Het stond er trouwens vol met motoren die op hun beurt wachtten in die werkplaats, dus kennelijk hebben ze in de korte tijd dat ze bestaan een aardige klantenkring opgebouwd.
 
ja jij zal het weten,jij weet echt waar je het over hebt of niet ? mij motor rammelt niet,misschien die van jou ? Maar als je iets laat maken en dat gebeurt niet goed,wat doe je dan ? ( nu wordt het moeilijk voor jou ) dan ga je terug naar die "zaak" .
Dus ik ben er in totaal vier keer geweest,twee keer om hem te brengen en twee keer om hem op te halen,voor dat je weer slimme conclusies gaat trekken !
 
ja jij zal het weten,jij weet echt waar je het over hebt of niet ? mij motor rammelt niet,misschien die van jou ? Maar als je iets laat maken en dat gebeurt niet goed,wat doe je dan ? ( nu wordt het moeilijk voor jou ) dan ga je terug naar die "zaak" .
Dus ik ben er in totaal vier keer geweest,twee keer om hem te brengen en twee keer om hem op te halen,voor dat je weer slimme conclusies gaat trekken !

Ho even vent... even rustig. De agressie spat van het beeldscherm af. Volgens mij was jij degene die hier begon om deze zaak de grond in te boren. Fouten worden overal gemaakt, en jij als er wel 2 hele keren je motor hebt gehad vind ik het redelijk kort door de bocht om daarvoor die zaak dan maar meteen af te branden! Ook vind ik het erg knap dat je na 2x brengen en 2x halen elke afzonderlijke monteur hebt leren kennen en hebt gezien wat hun zwakke en (eventueel ook aanwezige) sterke punten zijn zodat je in staat bent hier een juist oordeel te ventileren over de kwaliteit van de monteurs in kwestie. Leer ons even hoe je dat zo snel doet, dan kunnen wij ook veel makkelijker de baggerzaken mijden.

Je zei:
Ik heb al meerdere dingen met die zaak gehad,ik kom er niet meer,er loopt maar een monteur die weet waar die over praat !

En elk normaal iemand leest hieruit dat je meerdere keren bent geweest en niet alleen maar 1 keer en dan nog 1 keer terug omdat het de eerste keer niet naar tevredenheid is afgehandeld. Dus mijn reactie heb je te danken aan wat je zelf hebt geschreven. Verder heb ik mijn medemotorrijders gewoon een tip willen geven. Heb jij daar problemen mee, prima, maar hou dat dan voor jezelf en ga een ander topic volgriepen i.p.v. de mijne. Open een grieptopic in OT of zo.


Overigens, mijn motor rammelt zeker. Dat heb je met een 16 jaar oude fiets wel eens. maar dat weerhoudt me gelukkig niet van een lekker stukkie :]
 
weetje 600 srad dat 25 gram balanceer lood onder het gemiddelde ligt wat je standaard op de velg monteerd dus dat "wel 25 gram " valt dus echt wel mee je had ook even terug kunnen gaan en je probleem voor kunnen leggen ik ben ervan overtuigt dat je klacht aangehoord werd en dat er serieus waarschijnlijk even opnieuw gebalanceerd werd tis een nieuwe zaak wat aan het opbouwen is en geduld en begrip is vaak een schone zaak ......jammer weer van het korte lontje.....zal de leeftijd wel wezen

zo wou ik toch even zeggen want ik was ben wel tevreden
 
Was het loodje niet gewoon eraf gevallen of verdwenen, het kan de beste overkomen.

(dus ook mij) _O- _O- _O- _O-

En altijd even de kans geven de problemen op te lossen, een foutje is menselijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan