Bandenwarmers MotoGP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat motogp bandenwarmers de naam hebben dje banden te verklooten. Erg slechte recnesies. Ook de reden waarom ik ze niet zou nemen, ook al waren ze gratis.
 
Omdat motogp bandenwarmers de naam hebben dje banden te verklooten. Erg slechte recnesies. Ook de reden waarom ik ze niet zou nemen, ook al waren ze gratis.

Dus dat heb je ergens gehoord en zet je in mijn topic :? Als je er nou zelf ervaring mee had.
Ik heb er iig goede ervaringen mee en verkoop ze omdat ik (voorlopig) gestopt ben met racen.
 
:Z
Wij hebben ze ook en er is helemaal niets mis mee !
Maar ik heb wel gehoord dat alle andere merken je bandjes verkloten ;)
 
Er worden hier bandjes aangeboden, er word niet gevraagd wie waar wat van vind of wat ze wel of niet doen.
Helaas is dit een forum-tik, die op elk topic weer voorkomt....

Succes met de verkoop zal het hier ook is rondvragen, ken der wel aantal die race... dus wie weet, is trouwens de bandenmaat nog van belang, of is dat universeel?
 
Er worden hier bandjes aangeboden, er word niet gevraagd wie waar wat van vind of wat ze wel of niet doen.
Helaas is dit een forum-tik, die op elk topic weer voorkomt....

Succes met de verkoop zal het hier ook is rondvragen, ken der wel aantal die race... dus wie weet, is trouwens de bandenmaat nog van belang, of is dat universeel?

Kunnen op 180 en 190'ers.
Maar worden geen bandjes aangeboden maar bandenwarmers. O-)

Je hebt wel gelijk dat topics vaak ongewild of gevraagd afgekraakt worden. -O-
Dus Erik nogmaals ga je maar schamen. _O-
 
Laatst bewerkt:
luitjes.
Ons hele team (6 man) rijden met de motogp's.
We zijn allemaal zeer tevreden over deze bandenwarmers.
We hebben er ook van het duurdere segment gehad en die brandde gewoon de blauwe vlekken op de band. dan denk je dat duurder beter is... maar de waarheid is anders.
 
~
luitjes.
Ons hele team (6 man) rijden met de motogp's.
We zijn allemaal zeer tevreden over deze bandenwarmers.
We hebben er ook van het duurdere segment gehad en die brandde gewoon de blauwe vlekken op de band. dan denk je dat duurder beter is... maar de waarheid is anders.[/quote.

ja mar ja in roosendaal hebben ze niet zo veel geld (speelt ook mee)

je hebt gelijk

heb maxxis goldspeed liggen 2X gebruikt met temperatuurregelaars hebben 750 EURIES GEKOST ( liggen nu bij de fabrikant terug)

denk je dat je ook HET van HET hebt.

dus goedkope bandenwarmers erop en rijden opwarmen dat moeten ze doen

PS BANDENWARMERS WORDEN NORMAAL NIET WARMER DAN 80 GRADEN DUS DIE SCHROEIPLEKKEN LIJKEN WAT OVERDREVEN DENK.....
 
ik heb gewoon 2 straalkacheltjes op me banden staan en een slaaf die de hele tijd mijn wielen gelijkmatig in de rondte draait, werkt perfect :+
 
ik heb gewoon 2 straalkacheltjes op me banden staan en een slaaf die de hele tijd mijn wielen gelijkmatig in de rondte draait, werkt perfect :+

Hoop dan wel zo een slaaf. :9~ (voorkeur voor de linkse :Y )

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan