Bandenwarmers

zxrico

Die hard MF'er
29 mrt 2004
573
1
Vrouwenpolder
Hey,
Ik sta op het punt bandenwarmers te gaan aanschaffen nu zag ik de nieuwe motoGP bandenwarmers deze zijn digitaal?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Voor de rest wat kunnen jullie aanraden, de bandnewarmers boven de 400 euro staan niet op mijn verlanglijstje zegt mijn bankrekening :( :( :( dus geen cap-it of band-it.

Heb gehoord dat diamond en techsix ook wel redelijk zijn???
 
Wel slechte ervaring met de oude MotoGP's: na 5x gebruiken al op verschillende plekken doorgesleten! |(
En vergeet het risico op doorfikken ook niet. Je zult niet de eerste zijn die zijn warmers, band, misschien achterkant van fiets, complete fiets, pitbox of zelfs complete pitgebouw in de fik ziet vliegen omdat ie in eerste instantie niet teveel wou uitgeven.
 
Ik zou eens bellen met Marc van Verheul. Die heeft ook wel gebruikte setjes liggen. Het zijn dezelfde bandenwarmers die het team van Hoegee ook gebruiken.

Je kunt hem bellen op 0546-641689 of 06-41854411 voor prijzen.

full
 
400 euro valt net iets buiten het budget,

Ik kan me herrineren dat er een topic 2 jr geleden was, toen zijn er ook veel diamonds gekocht hoe zijn de ervaringen met deze warmers??
 
Is er dan niemand die echt serieus antwoord kan geven er zijn ook genoeg van die gp 2 setjes in nederland verkocht.
Of is de helft hier al in de winterslaap aan het voorbereiden op het komende seizoen, haha
 
Is er dan niemand die echt serieus antwoord kan geven er zijn ook genoeg van die gp 2 setjes in nederland verkocht.
Of is de helft hier al in de winterslaap aan het voorbereiden op het komende seizoen, haha

Je mag mijn 1 jaar oude bandenwarmers kopen en ik heb nog één set nieuwe reserve GPT bandenwarmers voor €300,00 of als je mijn ZX6RR koopt, krijg je de gebruikte bandenwarmers gratis :}
 
haha helaas em73 ik heb er al 2 in de schuur wel te verstaan de 636 heerlijke fiets, wat ga je terug kopen dan?
moet ff denken over die bandenwarmers? ik laat het je zeker weten deze week en hoe zijn die gebruikte bandenwamers en hoe zijn de gpt?
 
haha helaas em73 ik heb er al 2 in de schuur wel te verstaan de 636 heerlijke fiets, wat ga je terug kopen dan?
moet ff denken over die bandenwarmers? ik laat het je zeker weten deze week en hoe zijn die gebruikte bandenwamers en hoe zijn de gpt?

Een CBR of een GSX-R denk ik.
 
En ze zijn niet duur! 150 pond maar!!

Ik heb deze :} :} Is wel met engelse stekker, maar bij een goede elctrozaak haal je voor 3 euri een compacte adapter naar stopcontact 220V aansluiting (euro stekker).

Doen het goed, zijn makkelijk op te bergen (dun), en werken met touwtje.

Nog geen klachten over deze tyreheaters ;)
 
Ik heb de moto GP warmers gehad, ik vind het echt rommel want ze verwarmen de band niet gelijkmatig, gloeidraden lopen in lussen langs de zijkant ipv over de hele band. je krijgt op die plekken alleen maar blauwverbrande strepen, dus te weinig draden moeten teveel verwarmen, de temperatuur is elke keer verschillend. Ik heb ze allebei geprobeert, eerst de gewone en daarna die met die thermostaat, en heb ze allebei teruggegeven aan de leverancier. heb nu maar een setje bij TTSL besteld. die had ik al eens gehad in bruikleen en die bevielen goed. iig goed genoeg voor mij. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
 
ja idd dat brengt mijn stap verder ja ik had al het vermoeden maar het is zo moeilijk en dan bel je iemand op die colts, heeft, bandit en moto gp en zeggen dan dat het puike bandenwarmers zijn tja dan ga ik ook twijfelen. Maar in iedergeval bedankt, ga het daar zeker eens proberen
 
Nieuwe bandit colts kosten zo'n 450,-
De TTLS zitten op 400,-

Trouwens niet om mensen over de streep te trekken om een bepaald merk te kopen, maar om te laten zien wat een belangrijke eigenschap voor een bandenwarmer is:

waermebilder.jpg


Helaas hebben ze van TTLS de concurrentie onduidelijk gemaakt, maar het gaat natuurlijk om het idee. Dat een band compleet rondom netjes verwarmd moet worden. :)
 
Laatst bewerkt:
Cap-it is ook in de aanbieding bij Roteg.nl
En ik zou wel 30e's bijleggen ipv die TTSL's (rossi heeft niet voor niks ook Cap-it ;) )
 
Zijn er in Assen op het rennerskwartier wel 220 aansluitingen die zo gebruikt kunnen worden? Of ben je na het aanschaffen van bandenwarmers verplicht om ook een aggregaat aan te schaffen? Ik heb er totaal geen ervaring mee vandaar deze vraag. :) :) :)

gr
 
motogp warmers heb ik ook en bevallen mij prima! heb eenmaal problemen gehad met de stekkers ivm engelse aansluiting, maar mag geen naam hebben. Is een goed produkt en doet zeker wat deze hoort te doen!! :]
 
Ik heb de bandenwarmers van Verheul aangeschaft samen met een race overall voor het komende seizoen. Mooi spul maken die jongens daar trouwens. :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan