Bandenwissel apparaat handmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijzel

Die hard MF'er
25 jul 2010
336
12
Amsterdam
Hallo,

Omdat het mij niet fatsoenlijk lukt om banden te wisselen met zo'n apparaat wil ik hem verkopen. Kost naar mijn idee te veel kracht om mijn aluminium pvm velgjes heel te houden.
Heb een complete set inclusief 4 banden lichters, bandenpasta (zwart) en 4 velg beschermers.
Alles is als nieuw, heb het paar weken geleden aangeschaft.

Prijs 125 euro

Ophalen in Heemskerk, versturen is niet handig, ding weegt nogal wat.

Groet,
Thijs

IMG_20170417_124723.jpg

IMG_20170417_124714.jpg

IMG_20170417_124849.jpg
 
Weinig geld!

Je moet er een beetje handig in worden en het helpt als je hem vast kan zetten in de vloer. Ik weet niet of die plank mee beweegt als je rond moet.

Wij hebben een zelfde type en een bandje is zo gewisseld. Die van ons kan ook balanceren en met 15 min lukt het inmiddels wel per velg. Verwijderen, nieuwe erom en balanceren. In het begin duurde het wat langer, maar je wordt er handig in.

Gewoon oefenen op een oude velg met een "zachte" band. Een oude Supercorsa ofzo.

Vastzetten in de grond en wellicht een langere hefboom maken.

Zonde joh!
 
Laatst bewerkt:
Demonteren gaat naar mijn idee wel aardig makkelijk. Monteren doe ik altijd eerst 1 kant over de velg heen en dan met een aantal trekbandjes de band bij elkaar drukken iets meer dan de helft en dan druk je hem er zo overheen met wat bandenvet :t
 
Weinig geld!

Je moet er een beetje handig in worden en het helpt als je hem vast kan zetten in de vloer. Ik weet niet of die plank mee beweegt als je rond moet.

Wij hebben een zelfde type en een bandje is zo gewisseld. Die van ons kan ook balanceren en met 15 min lukt het inmiddels wel per velg. Verwijderen, nieuwe erom en balanceren. In het begin duurde het wat langer, maar je wordt er handig in.

Gewoon oefenen op een oude velg met een "zachte" band. Een oude Supercorsa ofzo.

Vastzetten in de grond en wellicht een langere hefboom maken.

Zonde joh!

Met een stalen velg zou ik wel meer durven kwa kracht erop zetten. Maar het gaat voornamelijk om mijn circuit velgjes van aluminium. Waarschijnlijk ben ik te pussy :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan