Bandenwisselaar machine tenminste 17 t/m 21 inch

Erwin P

Crashtest dummy
22 aug 2011
6.829
5.003
Lemelerveld
Omdat we toch wel erg vaak de banden van onze all-road en enduro motoren wisselen komen we niet lekker weg met onze GP503 gezien je daarin de velg niet klemt, maar een spaak tegenhoud. Op spaakvelgen niet alles dus.

Heb je een machine staan dan hoor ik het graag. Hoe compacter hoe beter. Hoeft geen mechaniek aan te zitten om de band van de velg te ploppen. Wel een houder om de band van de velg te draaien.
 
Zou het ook even op allroadmaniacs vragen. Het verbaast me altijd hoeveel response je daar krijgt van mensen die verder niets posten.

Ga mezelf op een Rabaconda trakteren voor de feestdagen.
 
Omdat we toch wel erg vaak de banden van onze all-road en enduro motoren wisselen komen we niet lekker weg met onze GP503 gezien je daarin de velg niet klemt, maar een spaak tegenhoud. Op spaakvelgen niet alles dus.

Heb je een machine staan dan hoor ik het graag. Hoe compacter hoe beter. Hoeft geen mechaniek aan te zitten om de band van de velg te ploppen. Wel een houder om de band van de velg te draaien.
Ik heb zo iets. Ik zou wel willen ruilen tegen de GP503 machine. Heb geen spaakwielen namelijk.

Het is een eenvoudig model, lijkt op onderstaande foto.

Hoor wel als je interesse hebt
 

Bijlagen

  • s-l300.jpg
    s-l300.jpg
    14,5 KB · Weergaven: 30

Gebruik deze al wat jaartjes, voor de enduro en cross.
Heeft een breker erop en een pen om de lepel vast te houden (als een extra handje ;-)

Hier een youtube uitleg een demo's te over (en dat is nog zonder de breker en "extra handje"...
 

Gebruik deze al wat jaartjes, voor de enduro en cross.
Heeft een breker erop en een pen om de lepel vast te houden (als een extra handje ;-)

Hier een youtube uitleg een demo's te over (en dat is nog zonder de breker en "extra handje"...

Ik snap niet zo goed wat dat ding aan meerwaarde heeft...?

Breker is nergens voor nodig wat betreft Crossers, dit is toch gewoon een werkplateau?
 
Ik heb zo iets. Ik zou wel willen ruilen tegen de GP503 machine. Heb geen spaakwielen namelijk.

Het is een eenvoudig model, lijkt op onderstaande foto.

Hoor wel als je interesse hebt
Wat is deze anders dan de 503? Klemt de velg toch ook niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan