bandit 1200 "caferacer"

Heb altijd al en zwak gehad voor bandits nadat ik er ooit 1 een weekend gehuurd had....zuipen maar damn wat trekt dat! dus dit topic heeft mijn aandacht wel!....en terecht want dit is een hele speciale....alles past bij elkaar......perfecte kleuren! 1 puntje van kritiek? die voorvork? de poten zwart laten anodiseren? al word ie dan wel heel zwart.....iets wat ik erg mooi vind maar smaken verschillen :)

klopt je heb gelijk, had er ook al ff een goudkleurige ingehad , was het ook niet echt

misschien iets voor later
 
stangetje tussen rempomp-pedaal veranderd

was er niet helemaal blij mee dus er zit nu wat anders tussen.... stukje nokkenas ketting
full
 
maten van losse lampjes is 25 mm hoog/diameter is 50 mm plaatje is 130mm breed

Mooi project!
Ik heb de lampjes zelf ook op mn verbouwd tijgertje.

IMG_4378_zps386aa772.jpg


Je moet de lampjes vervangen door standaard 5/21W bolletjes of met een stukje PVC buis rond 50mm de afstand tussen de glaasjes en de bolletjes vergroten.
De mee geleverde bolletjes zijn sterker en als je de rem (bv stilstaan op helling) iets te lang aantrekt dan smelt het plastic....
 
Mooi project!
Ik heb de lampjes zelf ook op mn verbouwd tijgertje.

[afbeelding]

Je moet de lampjes vervangen door standaard 5/21W bolletjes of met een stukje PVC buis rond 50mm de afstand tussen de glaasjes en de bolletjes vergroten.
De mee geleverde bolletjes zijn sterker en als je de rem (bv stilstaan op helling) iets te lang aantrekt dan smelt het plastic....

goede tip... zal eens kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan