Bandit 1200 fighter

deze kont gaat er geheelaf vd winter.
misschien nog iemand interesse.

mooie fiets trouwens, en ja hij heeft gelijk de kont moet veranderd worden.
daarom hak ik de mijne er ook vanaf hoe netjes hij er ook uit ziet.
wel lastig denk om de juiste kleur voor je bellypan te vinden.

succes met de fiets.
greats Ray
full
 
Ik zou in elk geval meteen dit zadel overnemen, Sourmug. Zo'n King & Queen model hoort thuis op een Goldwing ;)
 
Mooi ding!

Ik zie je s'morgens wel's rijden, ter hoogte van Bredenoort aggregaten.
Rij in een blauwe fiësta, 'k zal wel 's knipperen. :+

SoeF!
 
Moet wel zeggen dat ik zelden zo'n stoer blokspoilertje heb gezien! Ben geen fan van blokspoilers maar das wel een mooie!
 
Mooi ding!

Ik zie je s'morgens wel's rijden, ter hoogte van Bredenoort aggregaten.
Rij in een blauwe fiësta, 'k zal wel 's knipperen. :+

SoeF!

Kan kloppen,werk nml. in Apeldoorn.
Ik zal er eens op letten voortaan... :W

@Loki : thx,ben er zelf ook tevreden over,en heb hem nog steeds niet aan de grond gereden... :}
 
Laatst bewerkt:
tja ivm dat aan de grond rijden, het is niet alleen van belang hoe je bike statisch gezakt is hoor, de veren van de gixxer mogen dan wel lager zijn maar reageren veel progressiever dan die van de standaard B12 die op zich ondermaats presteren, hoewel dit wetende heb ik toch mijn poten van de gixxer die ik heb laten verlengen om dat het wel bijna 6cm verschil was met de bandit. mijn voorkant was wel wat recenter maar de carlow hier op het forum doet dat ZEEEER netjes. moet nog testen hoe het rijd maar heb zoveel mogenlijk grondspeling bewaard omdat ik toch graag met 2 zou blijven rijden ermee. hoop dit jaar de bike klaar te krijgen en zodoende volgend seizoen met de andere te kunnen bollen. heb nog een moto dus haast zit er niet achter. dus: moet je grondspeling te kort hebben carlow weet er wel raad mee.
 
Kan kloppen,werk nml. in Apeldoorn.
Ik zal er eens op letten voortaan... :W

@Loki : thx,ben er zelf ook tevreden over,en heb hem nog steeds niet aan de grond gereden... :}

Wel effe opletten hè! ;)
Volgende keer toeter ik erbij! *O*

Met m'n B600 reed ik de blokspoiler finaal aan de grond, samen met de voetsteunen, rempedaal, bolletje vd jiffy en de middenbok..... O-)
Moet zeggen dat me dat met de B12 minder goed lukte, die stuurde toch minder...

full


SoeF! :W
 
Wel effe opletten hè! ;)
Volgende keer toeter ik erbij! *O*

Met m'n B600 reed ik de blokspoiler finaal aan de grond, samen met de voetsteunen, rempedaal, bolletje vd jiffy en de middenbok..... O-)
Moet zeggen dat me dat met de B12 minder goed lukte, die stuurde toch minder...

(Afbeelding)

SoeF! :W


Ik zag je volgens mij gisterochtend knipperen in koekblik,maar ik zag het te laat om nog te reageren... :z
 
Ik zag je volgens mij gisterochtend knipperen in koekblik,maar ik zag het te laat om nog te reageren... :z

Yep!
Bij Bredenoort.
En vanmiddag reed je nét voor me langs.
Ik rijd via dat weggetje tegenover restaurant 'de Kar' en ga dan de A1 op.
Dus ik zit nog geen 800m. op die weg.....

Gr. SoeF! :W
 
volgens mij zag ik je vanmorgen rijden,
bij de spitaal straat in zutphen rond 5 voor 7 kan dat of was ik nog niet wakker en was het een andere bandit (lijkt me sterk maar ja was nog donker :) )



mvg NEMO :W
 
volgens mij zag ik je vanmorgen rijden,
bij de spitaal straat in zutphen rond 5 voor 7 kan dat of was ik nog niet wakker en was het een andere bandit (lijkt me sterk maar ja was nog donker :) )



mvg NEMO :W

Klopt idd,dat was ik.
Vanaf deze week half uurtje eerder beginnen en half uurtje langer doorwerken.
Was echt nog pikkedonker vanmorgen,best spannend met een donker visier... :X
 
damn dat is een mooie bugspoiler !!!
waaar heb je die gekocht als ik vragen mag ?
voor de rest een zeer mooie bandit !

EvilSoes.

bugspoilertje via ebay gescoord,op het moment ff niet gemonteerd want ik wil hem opnieuw spuiten.

Deze week krijg ik Speed Triple koplampen voor de B12 en maybe later nog een bijpassend flyscreen... :9
 
Klopt idd,dat was ik.
Vanaf deze week half uurtje eerder beginnen en half uurtje langer doorwerken.
Was echt nog pikkedonker vanmorgen,best spannend met een donker visier... :X



_O- _O- _O- een echte avonturier (met donker vizier in het donker)!
ik zal de volgende keer met mn lampen knipperen (ben wel met de auto).
trouwens mooie motor! :}


gr NEMO
 
zijn er btw eigenlijk nog meer bandit-fighters op dit forum ?

IK ben er mee bezig,al is het lastig daar ik hem steeds nodig heb.De kont heb ik reeds vervangen door een r6 kontje. Volgende week heb ik een undertray met ronde achterlichtjes en dan moeten die er ook op. Voorts moet die afschuwelijke koplamp er af en een mooi agresief kopje in de plaats. Weet alleen nog niet goed welk. Ook de vork wil ik nog veranderen , en de uitlaat zou ik willen vervangen door zo'n kort gp style uilaatje zoals op de 750 gixxer van opm. Die vind ik echt heel mooi.

full
 
:} Credits & respect to Hornix ! :}

Hoe bevalt GSX1400 ?
:N :N :N Is een Quawua ZRX1100
en ik ben er alleen nog maar vanuit het zuiden mee naar huis gereden, verder nog geen tijd gehad voor een blokkie om :(

Maar als ik hem zo in de tuin zie staan ben ik een gelukkig ventje *O*

Lampen al binnen??? Wel piccie posten dan hè :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan