gekkokees
MF'er
Hallo dan,
Sinds gisteren weer opnieuw in bezit van een Bandit 1200 (2004) , yoshimura uitvoering.
De feiten: motor heeft heel weinig gelopen afgelopen jaar, tank was minstens halfvol.
Heeft 3 x gestart en normaal gelopen. De 4e x een kort rondje door de straat, sloeg de hele tijd af., dacht aan de chokestand, vaker wel een gevoelig iets.
Vandaag de tank losgehaald om leeg te kiepen maar zag behalve de slangen bij de carbs ook 3 stroomkabels aan de achterkant onder de tank. Dus aangezien ik geen verstand van stroom heb en niet zag hoe ik die zo 1,2,3 loskreeg, tank terug gezet.
Met een pomp zoveel mogelijk eruit gehaald en nieuwe v-power erin. Kreeg m niet meer fatsoenlijk aan t lopen. Uiteindelijk merkte ik dat 1 uitlaatbocht heet was, 1 koud en 2 lauw.
Ik zal morgen kijken of ik de vlotterkamers leeg kan laten lopen, kijken of er überhaupt benzine in zit. Maar omdat die al n paar x gestart had lijkt me dat ook weer niet voor de hand liggend.
Kan t zijn dat ik met t loshalen vd tank iets geforceerd heb? Ik heb er niet als n dolle aan staan te trekken, maar ik heb geen idee waar die stroomkabeltjes voor zijn..
Waarschijnlijk 1 of 2 voor de tankmeter, maar dat zou dan geen invloed moeten hebben. Bovendien lijkt die goed aan te geven..
Vrijdag wordt t hier 24 graden dus ik begin m nu al te knijpen dat ik straks niet erop kan kruipen.
Iemand enig idee waar aan te denken?
Sinds gisteren weer opnieuw in bezit van een Bandit 1200 (2004) , yoshimura uitvoering.
De feiten: motor heeft heel weinig gelopen afgelopen jaar, tank was minstens halfvol.
Heeft 3 x gestart en normaal gelopen. De 4e x een kort rondje door de straat, sloeg de hele tijd af., dacht aan de chokestand, vaker wel een gevoelig iets.
Vandaag de tank losgehaald om leeg te kiepen maar zag behalve de slangen bij de carbs ook 3 stroomkabels aan de achterkant onder de tank. Dus aangezien ik geen verstand van stroom heb en niet zag hoe ik die zo 1,2,3 loskreeg, tank terug gezet.
Met een pomp zoveel mogelijk eruit gehaald en nieuwe v-power erin. Kreeg m niet meer fatsoenlijk aan t lopen. Uiteindelijk merkte ik dat 1 uitlaatbocht heet was, 1 koud en 2 lauw.
Ik zal morgen kijken of ik de vlotterkamers leeg kan laten lopen, kijken of er überhaupt benzine in zit. Maar omdat die al n paar x gestart had lijkt me dat ook weer niet voor de hand liggend.
Kan t zijn dat ik met t loshalen vd tank iets geforceerd heb? Ik heb er niet als n dolle aan staan te trekken, maar ik heb geen idee waar die stroomkabeltjes voor zijn..
Waarschijnlijk 1 of 2 voor de tankmeter, maar dat zou dan geen invloed moeten hebben. Bovendien lijkt die goed aan te geven..
Vrijdag wordt t hier 24 graden dus ik begin m nu al te knijpen dat ik straks niet erop kan kruipen.
Iemand enig idee waar aan te denken?