Bandit 1200 met dyno stage 3 + KN

Zoeperman

MF veteraan
Donateur
4 aug 2001
28.016
10
Apeldoorn
Vandaag m'n Bike opgehaald bij Kobra;

Grote beurt + BT010 voor (020 achter had ik al)+ LSL steunjes en.... Dyno stage 3 + KN filters...

Da's effe wat anders! Die filters Lijken wel twee turbo's :} , fluiten zodra ze beginnen aan te zuigen die zuigen nog een olifant nog binnen een minuuut leeg.... :P ... Motorkarakter is wel veranderd, bovenin duidelijk meer vermogen maar onderin niet zo heftig meer op het gas alstie was (reageerde zeer fel zeker ivm ander twvh)... duidelijk ff wennen. Maar een keer op een bank zetten om goed af te stellen.

Geluid is nu wel heeel vet geworden in combinatie met open Bos pijp 8-)
 
Lekker he :P
Is zeker de moeite waard om dat te doen.
Weet niet hoeveel op een Bandit , maar zal best wel helpen.
 
Vandaag m'n Bike opgehaald bij Kobra;

Grote beurt + BT010 voor (020 achter had ik al)+ LSL steunjes en.... Dyno stage 3 + KN filters...

Da's effe wat anders! Die filters Lijken wel twee turbo's :} , fluiten zodra ze beginnen aan te zuigen die zuigen nog een olifant nog binnen een minuuut leeg.... :P ... Motorkarakter is wel veranderd, bovenin duidelijk meer vermogen maar onderin niet zo heftig meer op het gas alstie was (reageerde zeer fel zeker ivm ander twvh)... duidelijk ff wennen. Maar een keer op een bank zetten om goed af te stellen.

Geluid is nu wel heeel vet geworden in combinatie met open Bos pijp 8-)

je moet toch zeker boven de 110pk uitkomen.

moet toch een keer horen en zien!
 
Ik heb altijd dat je door zo´n dyno kitje te monteren je motor ook beter afgesteld werd
Heb ik iets niet begrepen?
Ik heb ook K&N filters op mijn alfa zitten ,en vindt ze vooral handig om meer herie te krijgen (vooral bij 7000 toeren wat in het rooie gebied is bij mij guilia) en dat je ze niet meer hoeft te vervangen
 
Vandaag bandje ff ingereden en ff wezen knallen, die BT010 :} voor is echt 10x beter dan die pirelli die erop lag... ff getracht een paar bochtjes te rijden in Zutphen maar was druk en pliesie was er vlot bij :j

Moet nog wel goed afgesteld worden, bij sommige toerentallen paktie niet lekker op, maar hij is merkbaar sneller geworden, meer racekarakter... plat op de tank toch de 250 aangetikt.. en dat met deze twvh...

maar tjonge wat een draaikolk in de tank ;( nu .... maar paar aandeeltjes shell kopen
 
...
Da's effe wat anders! Die filters Lijken wel twee turbo's :} , fluiten zodra ze beginnen aan te zuigen die zuigen nog een olifant nog binnen een minuuut leeg.... :P ... Motorkarakter is wel veranderd, bovenin duidelijk meer vermogen maar onderin niet zo heftig meer op het gas alstie was
...

Apart, bij mij was er heel duidelijk verschil onderin :?
Maar wel gaaf geluid idd :} , mijn motor is nu ook 1 groot orkest :P .
 
Ja Stoere actie, als ik mijn gas opendraai komt er een diepe brul uitzetten. Echt voor dat alleen al kan je het doen.
Ik heb em met Laser Hotcam uitlaat, 120Pk op ahw

beetje deukje rechtgezet op de curve 10 pk erbij bij 5500 rpm. helemaal te gekke sound
 
Alleen is deze fiets niet meer wat ie was.
Errug kaduuk dus.
Kan alleen topic niet meer vinden
 
Hmm, interessant dit.
Ik ga waarschijnlijk een Bandit 600 kopen.

Hoe kun je dat ding dan tunen? Welke mogelijkheden zijn er en wat kost het?
 
Terug
Bovenaan Onderaan