Aangezien ik veel vaker mijn SV650 meeneem om mee te toeren in plaats van de Bandit is het tijd om de Corona kilo's eraf te halen. De Bandit gaat dus in de verkoop.
Even wat specs:
* Bandit 1200 uit 1998.
* Kilometerstand van 44xxx Km.
* Op de testbank 115pk en 124Nm koppel.
* Verbruik van ~1:16. Kan zuiniger op lange snelwegritten, maar ook zeker onzuiniger met een zware rechterpols.
* Lazer Hotcam uitlaat met Db-killer en E-keur.
* Niet onbelangrijk; prijs voor MF van €1700,- naar €1600,-
De Bandit rijd heerlijk soepel en met haar enorme hoeveelheid aan koppel. Het maakt de motor geen bal uit in welke versnelling je zit. Er is altijd power. Toch is de motor erg beheersbaar op één snelheid te houden en ideaal voor lange afstand ritten/toeren. Ook kwa stuurwerk gaat ze strak door een bocht en is ze aardig smijtbaar. Zeker voor een motor van 220 Kilo. Kwa onderhoud heeft ze niks te kort gehad en is ze ook zeker vertroeteld. Dit kan je ook aan de motor afzien.
Onderhoudshistorie is als volgt:
* Nieuwe Michelin Pilot Power banden. Het rustige inrijden heb ik alvast voor je gedaan (150Km oud).
* Remvloeistof voor vervangen bij montage van de banden. Remvloeistof achter is vorig jaar vervangen.
* Koppelingsvloeistof en koppelingscilinder hebben vorig jaar een beurt gehad. De koppeling is boter zacht.
* Carburateur begin dit jaar gereviseerd, gesynchroniseerd en afgesteld aan de hand van de testbank.
* Olie en oliefilter vorig jaar vervangen, circa 3000km oud.
* Ketting en tandwielen circa 6000Km oud.
* Nieuwe Motobatt accu.
Kortom een nette motor opzoek naar een nieuw baasje
Vragen of interesse stuur gerust een berichtje!
Ook heb ik een filmpje van rondom de motor gemaakt. Bij interesse deel ik deze natuurlijk graag.
Even wat specs:
* Bandit 1200 uit 1998.
* Kilometerstand van 44xxx Km.
* Op de testbank 115pk en 124Nm koppel.
* Verbruik van ~1:16. Kan zuiniger op lange snelwegritten, maar ook zeker onzuiniger met een zware rechterpols.
* Lazer Hotcam uitlaat met Db-killer en E-keur.
* Niet onbelangrijk; prijs voor MF van €1700,- naar €1600,-
De Bandit rijd heerlijk soepel en met haar enorme hoeveelheid aan koppel. Het maakt de motor geen bal uit in welke versnelling je zit. Er is altijd power. Toch is de motor erg beheersbaar op één snelheid te houden en ideaal voor lange afstand ritten/toeren. Ook kwa stuurwerk gaat ze strak door een bocht en is ze aardig smijtbaar. Zeker voor een motor van 220 Kilo. Kwa onderhoud heeft ze niks te kort gehad en is ze ook zeker vertroeteld. Dit kan je ook aan de motor afzien.
Onderhoudshistorie is als volgt:
* Nieuwe Michelin Pilot Power banden. Het rustige inrijden heb ik alvast voor je gedaan (150Km oud).
* Remvloeistof voor vervangen bij montage van de banden. Remvloeistof achter is vorig jaar vervangen.
* Koppelingsvloeistof en koppelingscilinder hebben vorig jaar een beurt gehad. De koppeling is boter zacht.
* Carburateur begin dit jaar gereviseerd, gesynchroniseerd en afgesteld aan de hand van de testbank.
* Olie en oliefilter vorig jaar vervangen, circa 3000km oud.
* Ketting en tandwielen circa 6000Km oud.
* Nieuwe Motobatt accu.
Kortom een nette motor opzoek naar een nieuw baasje
Vragen of interesse stuur gerust een berichtje!
Ook heb ik een filmpje van rondom de motor gemaakt. Bij interesse deel ik deze natuurlijk graag.
Bijlagen
-
IMG_20200626_142527043_HDR.jpg3,2 MB · Weergaven: 31
-
IMG_20200626_142535287_HDR.jpg2,5 MB · Weergaven: 32
-
IMG_20200626_142545670_HDR.jpg2,4 MB · Weergaven: 28
-
IMG_20200626_142558713_HDR.jpg2,9 MB · Weergaven: 31
-
IMG_20200626_142606924_HDR.jpg2,6 MB · Weergaven: 29
-
IMG_20200626_142645799.jpg1,7 MB · Weergaven: 38
-
IMG_20200626_142716806_HDR.jpg2,2 MB · Weergaven: 38
-
IMG_20200626_142942255_HDR.jpg3,3 MB · Weergaven: 38
-
IMG_20200626_143012542_HDR.jpg2,5 MB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt: