bandit 1200

banditeddy

Die hard MF'er
13 feb 2003
285
1
m'ness
bijna klaar de bandit streetfighter

-usd
-achterbrug hayabusa
-ander subframe
-bellypan
-hel remkabelset
-hugger
full
 
Ruig ding ja. *O*
Neem aan dat er nog wat zachts onder de billetjes komt? O-)
 
dikke fiets man !!

MasterZ of zoiets :? :? maakte die geen zadels ???
De man van de ZBR fighter , die Kawabas later nog had .
 
hahahah, nee het is juist een uitdaging om alles zwart te krijgen

dus de remschijf moet ook nog en de voorpoten _O-

maar dat gaat niet lukken :/

kleur is voor de buikschuivers
 
Laatst bewerkt:
hahahah, nee het is juist een uitdaging om alles zwart te krijgen

dus de remschijf moet ook nog en de voorpoten _O-

maar dat gaat niet lukken :/

kleur is voor de buikschuivers

remschijven van carbon, binnenpoten coating titanium nitride, dan is ie echt zwart.
zal wel wat kosten ben ik bang.
 
Laatst bewerkt:
Kleur kan ook metaalkleur zijn, zoals blank aluminium of rvs. Dat zou het saaie net even opleuken. Maar ieder zijn ding....
 
Hoe zwarter hoe beter. Niets saais aan!

Maar dat koplampje kan echt niet. Mag wel wat netters op komen met een goede lichtopbrengst want je bent natuurlijk al niet te zien in het donker hehe.
 
ja idd

was al opzoek naar een andere koplamp unit alleen die van plastic voor bike reageert niet.....


iemand ervaring met hun
 
en toch had ik nopper even een berichtje gedaan. heeft ook al 3 zadels voor mij gemaakt waarvan 2 hij een aluminium kaal zadelpannetje kreeg en er een kunstwerkje op maakte. zou als ik jou was gewoon doen. ook moet je dan zeggen dat de voorkant een paar cm hoger moet dan de achterkant, want volgens mij zit dit voor geen meter ;) wel vette fighter en koplamp vind ik niet eens zo raar.
 
ja idd

was al opzoek naar een andere koplamp unit alleen die van plastic voor bike reageert niet.....


iemand ervaring met hun
Ja heb ooit wel eens een kopplamp daar gehaald. Zie profile pic.

Alleen ook daarvan is de lichtopbrengst met zon masker ervoor om je janken. Staat wel gaaf.
 
Ja heb ooit wel eens een kopplamp daar gehaald. Zie profile pic.



wil je die niet verkopen? of nog in gebruik
 
Laatst bewerkt:
kobo motoren in drachten even bellen. die hadden een streetfighter koplamp met van die spikes er op te koop. was best wel een vet ding, maar ik had niet een project waar die op kon. misschien hebben ze em nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan