bandit 1200

zwammi

MF'er
17 sep 2003
197
0
yamaland
hoi

kan er mij iemand vertellen hoeveel de pk de bandit 1200 heeft? krukas pk en achterwiel pk, ben namelijk iemand tegen gekomen die beweerd dat de bandit 1200 145krukas pk levert |(

tewijl suzuki een vermogen opgeeft van 98pk

bedankt
 
Die persoon ben ik toch niet :P
Een bandit 1200 met gsxr 1100 blok komt wel in de buurt :)
 
Oud model met Bos demper (standaard blok) komt tot zo'n 118 achterwiel pk's, 125 krukas?
Er zijn vele tuners voor B12's, 170 pk is geen probleem (of je er iets hebt/mee kunt is een ander verhaal).
Veel belangrijker naar mijn idee is het koppel; in de 1'ste versnelling vanuit stationair wat gas erop en bij 2500-3000 rpm. komt zonder trukjes je voorwiel omhoog.
Da's leuk *D *D
 
Oud model met Bos demper (standaard blok) komt tot zo'n 118 achterwiel pk's, 125 krukas?
Er zijn vele tuners voor B12's, 170 pk is geen probleem (of je er iets hebt/mee kunt is een ander verhaal).
Veel belangrijker naar mijn idee is het koppel; in de 1'ste versnelling vanuit stationair wat gas erop en bij 2500-3000 rpm. komt zonder trukjes je voorwiel omhoog.
Da's leuk *D *D

Is dat standaard, of is dat je utopie?
 
Is dat standaard, of is dat je utopie?

Standaard *D Ik heb het wel over het oud model B12; daar levert een Bos demper 15 pk. extra, je komt zo rond de 115 / 120 pk. aan het wiel (metingen Motorrad, PS, Moto '73). Bij 3500 rpm zit je al op meer dan 90 Nm.
Een nieuw model zit zo rond de 105 (Bos maakt nauwelijks verschil).

Ad wheelie? Maak eens ergens een proefrit; 1500 rpm. in z'n 1 en dan wat gas erop.
Kijk anders eens rond op banditforum.de
Het voorwiel net boven het asfalt vind ik het leukst, het valt (bijna) niemand op en je gaat als een speer de bocht uit.

Groeten, Sebo.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een b12 uit 98, k&n dyno stage III en bosuitlaat...... ding trekt als een idioot, denk dat ik de 125 awpk wel haal
 
ik zie geen reactie van deze datum.
Nu wel, er zitten een aantal fouten in het forum?? Zie ook mijn opmerking in Opmerkingen/vragen..

Maareh lekker dingetje hoor die bandit
 
Terug
Bovenaan Onderaan