Bandit 400 problemen

kvracer

Rookie
20 aug 2014
24
1
Hallo heb problemen met een onlangs aangeschafte bandit ...deze heeft lang niet gelopen .er zit verse benzine in.hij heeft n goede vonk . Carburateurs zeer goed schoongemaakt ..zijstander sensor kortgesloten .volle accu ..bobines zijn ok ..stekkertjes gewisseld maar no go..heb de indruk dat er geen benzine in de verbrandingsruinte komt ..sproeiers etc allemaal brandschoon ..kan dit een vacuüm probleem zijn . Alle suggesties zijn welkom ...checklist inmiddels afgewerkt maar geen relaas
 
Dit kun je ook nog ff lezen.
Heb inmiddels de kleppen gesteld ..het was niet nodig ..maar dat kan ik nu ook uitsluiten ..de cdi is een door carmo gereviseerde deze zou dus goed moeten zijn ...vonken doet het systeem wel ..ik denk dat ik de cdi naar carmo opstuur en door laat meten,vermoedt dat er inwendig toch iets niet goed zit met het ontstekings tijdstip, de bougies lijken ook als nieuw ..morgen probeer ik toch nagelnieuwe...dit is m'n eerste Japanse motorfietsje sinds 35 jaar daarvoor Engels en Italiaans die hebben de naam moeilijk te zijn / zure glimlach /
 
1577488823021.png


Dan toch maar ff voor de zekerheid, bougiekabels zitten goed?
Heb je een werkplaatshandboek?
Komt er brandstof in de carbs?
Komt er brandstof in de cilinders?
 
Bekijk bijlage 1452948

Dan toch maar ff voor de zekerheid, bougiekabels zitten goed?
Heb je een werkplaatshandboek?
Komt er brandstof in de carbs?
Komt er brandstof in de cilinders?
Hij heeft gelopen zojuist .de cdi is gelukkig nog goed dus . Ik heb een bandit sloper staan en de pick up gewisseld en direct resultaat ..hij loopt even en slaat daarna weer af . Hoeragevoel ..nu nog perfectioneren .
 
Hij heeft gelopen zojuist .de cdi is gelukkig nog goed dus . Ik heb een bandit sloper staan en de pick up gewisseld en direct resultaat ..hij loopt even en slaat daarna weer af . Hoeragevoel ..nu nog perfectioneren .
Of er brandstof in de cilinders komt is nog even de vraag ..hij loopt tot nu toe op startpilot ..de carbs zijn brandschoon maar je hebt misschien gelijk en voert hij geen brandstof aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan