bandit 600 delen(tank/kont enz ) gezocht

J-man

kloon
6 dec 2007
67
0
ik zoek een tank en achterkant voor een 1e model bandit 600 N
complete kleurset zou leuk zijn
maar beschadigde delen zijn ook goed, dan wordt het spuiten
dit zoek ik ook nog
-schetsplaten
-voetsteun duo links

hoop dat er nog wat van dit spul in omloop is
 
Ik heb nog een tank van een Bandit 600N voor de liggen, eerste model (1996). Is alleen zonder benzinekraan en tankdop.

De vorige eigenaar had last van lekkage, en heeft toen een nieuwe laag aangebracht aan de binnenkant. Deze is alleen niet meer goed, waardoor de tank weer wat lekt. Ik kan niks garanderen, maar met plamuur of lassen moet het mogelijk zijn hem weer goed te krijgen.

Mocht je het wat vinden dan hoor ik het graag. Ik kon ook nergens een bandit tank vinden en heb uiteindelijk een nieuwe uit Engeland moeten halen.
 
als je er geen wereldbedrag voor wil hebben, wil ik m wel overnemen, deze is behoorlijk plat
er zit hier een goede lasser in de buurt
 
Ik heb eenset kappen liggen waarvan de linkerkap en het verbindingsstukje achter nog van te gebruiken zijn
.De onderdelen moeten wel gespoten worden,omdat er schaafplekken opzitten.
Verder heb ik ook nog de complete voetsteun linksvoor(schetsplaat,voetsteun en versnellingspook).
Dit zijn Bandit 1200 onderdelen maar zover ik weet passen ze ook op een 600.

Ik heb ook nog een voorspatbord van een 1200 maar weet niet of dat op jouw 600 past.

Mvg Fred
 
Zeg maar wat je in gedachten had. :)

voor een kratje bier mag je hem wel hebben :)

Dan Wil ik m graag hebben, valt te proberen om m dicht te krijgen
wil je me n mailtje sturen, dan maak ik wat geld over naar je
dapa apestaartje zeelandnet punt nl
 
ik zoek een tank en achterkant voor een 1e model bandit 600 N
complete kleurset zou leuk zijn
maar beschadigde delen zijn ook goed, dan wordt het spuiten
dit zoek ik ook nog
-schetsplaten
-voetsteun duo links

hoop dat er nog wat van dit spul in omloop is

Ik heb nog een achterkant, alleen het tussen stukje niet meer, ook de complete schetsplaten, en ook nog de duo steunen, liggen van een 96er. Hoeft niet veel te kosten. Ligt hier in de weg, doe es een leuk bod , m'n PM staat aan. mag ook per mail.
 
Terug
Bovenaan Onderaan