bandit 600, het grote bandit 600 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mensen,

dit is mijn bandit uit 2003. tot nu toe 8000 km gelopen, ik heb hem nu 4 weken in mijn bezit en ik vind het een geweldige motor!

dit is hem:

full
 
Laatst bewerkt:
dat kan plattur! ;)
als we toch foto's aan het strooien zijn... hier mijn stalen ros O-)

full


misschien eind dit jaar te koop. wat zou ik ervoor kunnen vragen? veel accessoires, bj '96 en 45000km op de klok... :?
 
@Base,

Waarom wegdoen? Hij is net klaar.

Of heb je een nieuw project op het oog?
 
@Base,

Waarom wegdoen? Hij is net klaar.

Of heb je een nieuw project op het oog?

eind van 't jaar ben ik van mn 25kw af (eindelijk) en dan krijgt/koopt mn vader de bandit. (toen we hem kochten leverde mn pa zn er5 in en ik betaalde de rest)
en waarschijnlijk wil ie dan een bmw (het is een ouwe lul :P ) kopen. ik hoopte op een r1100s maar waarschijnlijk zit dat er niet in ;)

maar ik ben dan van plan zodra ik geld heb een TL1000r te kopen, en dan ook weer lekker te pimpen met allemaal spullen
 
Iemand nog behoefte aan een RF600R schokbreker in goede staat? :? Is misschien ietsjes stugger dan B6 dempertjes. Ik weet niet of het zou passen, maar meten is weten. :)

Heeft 36000km gereden en voorspanning en uitgaande demping zijn instelbaar. Mag weg omdat ik een WP gescoord heb.

Voor 50 euro gaat ie weg.

[edit]de schokbreker is 310mm lang ongeveer van midden bevestiginggat tot midden bevestigingsgat.[/edit]

Niels heeft interesse en je al gemeeld :)
Nu ga'k meten... en ja... ik ben impulsief O-)
 
Niels heeft interesse en je al gemeeld :)
Nu ga'k meten... en ja... ik ben impulsief O-)

Ik ga zo naar Duitsland om mijn WP op te pikken. Ik zal je nog mailen als ik terug ben.

De manier van bevestigen is volgens mij zoiezo hetzelfde bij de Bandit. Linksysteem is ook gelijk op lengte van de dogbones na. Dus als de schokbreker maar dezelfde lengte heeft denk ik dat het past.
 
dat kan plattur! ;)
als we toch foto's aan het strooien zijn... hier mijn stalen ros O-)

(Afbeelding)

misschien eind dit jaar te koop. wat zou ik ervoor kunnen vragen? veel accessoires, bj '96 en 45000km op de klok... :?

Ben er ook sterk van overtuigd dat het nog platter kan! Maar het kan ook TE plat.....en daar weten wij allebei wel wat van!!!! ;) O-) :X

En aangzien ik over 4dgn op vakantie ga met de motor naar de Dolemieten, wilde ik de zekerheid houden dat ik op mijn eigen motor kon en niet in een rolstoel ofzo! 8-) 8-)
Gingen die dag een paar lui af met dure fietsen..... Tsja...en dan is het lullig dat je niet verzekerd bent op het circuit!!! :o :o

Ff weer wat anders! Heb voor de vakantie mijn motor een beurtje gegeven en tevens nieuwe achterband! Heb er dit keer een BT020 160/60 17 omgedaan! Eens kijken hoe dat bevalt? :] Iemand ervaring?
 
Ff weer wat anders! Heb voor de vakantie mijn motor een beurtje gegeven en tevens nieuwe achterband! Heb er dit keer een BT020 160/60 17 omgedaan! Eens kijken hoe dat bevalt? :] Iemand ervaring?

ik heb precies dezelfde maar dan een 150.

ik heb er zeer goede ervaringen mee, de band heeft me niet nog in de steek gelaten :)
 
Ik krijg er binnenkort nieuwe veren op.
Ik had ze bestelf bij motoport voor de Virago.
Maar eigenlijk een beetje onverwachts is die dus weg.
Ik had ze van Hagon besteld, dus die gebeld. Kan ze dus nog gewoon omruilen.
Dus gelijk mp gebeld, en ze zouden ze dus omruilen.

Ikke dus blij.... binnenkort andere veren erop! *O*
 
Ben er ook sterk van overtuigd dat het nog platter kan! Maar het kan ook TE plat.....en daar weten wij allebei wel wat van!!!! ;) O-) :X

En aangzien ik over 4dgn op vakantie ga met de motor naar de Dolemieten, wilde ik de zekerheid houden dat ik op mijn eigen motor kon en niet in een rolstoel ofzo! 8-) 8-)
Gingen die dag een paar lui af met dure fietsen..... Tsja...en dan is het lullig dat je niet verzekerd bent op het circuit!!! :o :o

Ff weer wat anders! Heb voor de vakantie mijn motor een beurtje gegeven en tevens nieuwe achterband! Heb er dit keer een BT020 160/60 17 omgedaan! Eens kijken hoe dat bevalt? :] Iemand ervaring?

160 ziet er in ieder geval beter uit.. Als het nou ook nog beter rijdt :} Laat het even horen of je het verschil merkt..
 
Ff weer wat anders! Heb voor de vakantie mijn motor een beurtje gegeven en tevens nieuwe achterband! Heb er dit keer een BT020 160/60 17 omgedaan! Eens kijken hoe dat bevalt? :] Iemand ervaring?

Ik ben even aan het zoeken voor een vriend van me, hij wil een Pilot Sport 160/60ZR17 op zijn Bandit600 op gooien, ipv 150/70.

Ik weet niet of dit erg verstandig is. Iemand ervaring hiermee?
 
Iemand nog behoefte aan een RF600R schokbreker in goede staat? :? Is misschien ietsjes stugger dan B6 dempertjes. Ik weet niet of het zou passen, maar meten is weten. :)

Heeft 36000km gereden en voorspanning en uitgaande demping zijn instelbaar. Mag weg omdat ik een WP gescoord heb.

Voor 50 euro gaat ie weg.

[edit]de schokbreker is 310mm lang ongeveer van midden bevestiginggat tot midden bevestigingsgat.[/edit]
volgens mij past op een bandit alles :+

ik heb er al GSX-R1100 '91 en GSX-R750 '94 schokbrekers op gehad en paste elke keer gewoon meteen :}
 
Ik ben even aan het zoeken voor een vriend van me, hij wil een Pilot Sport 160/60ZR17 op zijn Bandit600 op gooien, ipv 150/70.

Ik weet niet of dit erg verstandig is. Iemand ervaring hiermee?

160 ipv 150 is een aanrader, de pilot sport daarentegen niet. Die smelt namelijk als sneeuw voor de zon. Maatje van me heeft die gehad op z'n b600 en die was na 3500 km kaal. Zelf rij ik rond met pirelli diabolo. Erg tevreden!
 
160 ipv 150 is een aanrader, de pilot sport daarentegen niet. Die smelt namelijk als sneeuw voor de zon. Maatje van me heeft die gehad op z'n b600 en die was na 3500 km kaal. Zelf rij ik rond met pirelli diabolo. Erg tevreden!

Rij je met een 160'er nog een beetje fatsoenlijk de schaamranden weg :?
 
hebben bandits van voor 2000 standaard een 150?

met een 160 kom ik net niet aan de schaamranden op m'n '00 B6 moet ik eerst nog ff door 0.5-1cm steppie heen :+
 
Rij je met een 160'er nog een beetje fatsoenlijk de schaamranden weg :?

Bij mij zit er (weer) een 020 op achter. Niet bijster gunstig voor rem/schakelgebeuren, steps, jiffy (als je begrijpt wat ik bedoel). 020 voorband kan ik wel afraden.. cupped als een gek aan de zeikant. Slaat ook blauw uit enzo. 014 schijnt beter te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan