Bandit 600N `97

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je een tegenbod gedaan.... Wat eigelijk voor mij al net iets onder acceptabel ligt, maar ja. Al een beetje doorgespaard???
 
Hmm ik zit ook met het 2 meter probleem. Zou je zo'n motor aanbevelen?

Absoluut! Ik heb op meerdere modellen gepast en kom nergens weg met mijn benen (lengtemaat jeans 38). Ik zit altijd te klooien om mijn knieen in de uitsparingen in de tank te krijgen en dat ging gewoon bij heel veel motoren niet! Bij de bandit past mijn knie inclusief protectie van mijn pak in de uitsparing in de tank......

Groet en zo!
 
Komop mensen!!! Vanavond van mijn werk naar huis was koud!!!! Heb echt een tourmachine nodig!!!!!!
Kickje dus.......
 
SCHOPJE!!!!!!!


p.s. Je weet het he...:P

Jij ook he??? Bijna weer pay day, dus...... Wat let je???? })

Je hebt al op een aardig aantal Bandits reactie gegeven, maar nog steeds geen gekocht.... Tijd voor deze???? :] :] :]

Tnx voor het schopje btw....
 
Laatst bewerkt:
Haha tja1 heb een beetje last van de recessie. Veel school weinig werk veel uitgaven... jekent het. Blijf nog steeds hangen rond de 2000euro. Hoop in het voorjaar een flinke slag te slaan. Tot die tijd moet ik genoegen nemen met mijn lesmotor ben ik bang.
 
Haha tja1 heb een beetje last van de recessie. Veel school weinig werk veel uitgaven... jekent het. Blijf nog steeds hangen rond de 2000euro. Hoop in het voorjaar een flinke slag te slaan. Tot die tijd moet ik genoegen nemen met mijn lesmotor ben ik bang.

Tja... das wel minder ja.....
 
Vreemd dat er niet meer animo is! ik zou zeggen dat dit toch wel een geliefde categorie is. Helaas voor mij ook iets boven mijn starters budget. Zijn er geen starterssubsidies voor motoren net als bij huizen? :P
 
Vreemd dat er niet meer animo is! ik zou zeggen dat dit toch wel een geliefde categorie is. Helaas voor mij ook iets boven mijn starters budget. Zijn er geen starterssubsidies voor motoren net als bij huizen? :P

Ik snap het ook niet, maar goed....

Hmmm.... Mag ik vragen wat je startersbudget is dan????
 
tsja, najaar, slecht weer, koud...

kan die motor allemaal prima tegen, alleen de meeste berijders niet ;)

Tja... snap het... dat is het bij mij ook... Ben iets verder van mijn werk gaan wonen. Wil graag blijven rijden, maar wordt zonder kuip wel minder nu hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan