Bandit geruild tegen YZF750R

White Scorpion

Die hard MF'er
10 jul 2005
412
1
Tilburg
Gisteren hebben Sourmug en ik onze motoren geruild.
Hij is nu eigenaar van de Bandit, en ikke van zijn YZF750R.

Ik hoop dat wij er allebei veel plezier aan gaan beleven!

Hier nog wat piccies:
yzf750r.jpg

rechts.jpg
 
Sourmug, mijn complimenten voor je goede smaak! Als bouwer van jou Bandit kan ik je feliciteren met een geweldige fiets. Heel veel plezier er mee. Mocht je nog vragen over die motor hebben kun je me altijd mailen.

groeten, Joep
 
Ach, het zijn 2 totaal verschillende fietsen.
rijden op die bandit is robuust en zwaar, op die YZF rijdt lichter en fragieler.
Toen ik voor het eerst op die YZF ging zitten en m van de jiffie haalde, had ik het gevoel alsof ik op een brommertje stapte. Zo licht en soepel voelde dat aan.

Qua power maakt het elkaar niet zoveel, alleen die bandit heeft veel meer power onderin, dit merk je voornamelijk goed bij rustig rijden en bij optrekken vanuit stilstand.

Ik zal die bandit toch wel missen, hij rijdt gewoon heel lekker, maar ik wilde gewoon iets anders en iets wendbaarders.
Die bandit heb ik nooit uit elkaar gehaald, de YZF lag vandaag al een stuk uit elkaar.
Die YZF is ook een motor waarbij het leuk is om m aan te passen, die bandit was eigenlijk al helemaal klaar.

Sourmug, ik hoop dat je veel plezier van die Bandit hebt, en zoals je inderdaad al gelezen hebt is Joep de oorspronkelijke bouwer. Hij zal je alles over deze machine kunnen vertellen, maar mocht je nog vragen aan mij hebben, dan laat maar weten.

Heb inmiddels al ongeveer 800km op die YZF gereden, en begin eindelijk een beetje aan de koppeling / toeren te wennen. Wel moet ik nog aan de achterrem wennen, ik maakte een geplande noodstop en was meteen aan t slipperen :)

Oja, die bandit is nooit gevallen bij mij, maar vanmiddag die YZF al uit mijn klauwen laten vallen tijdens het opbokken :(
Gelukkig had ik alle kappen er al af liggen, dus op een klein krasje op het handvat na geen schade :9

Morgen weer lekker :]
 
Nu wordt het als iets duidelijker... :)

Qua waarde maken ze elkaar niet zoveel.
Dus dan hou je alleen nog smaak over.
Gelukkig ben ik er wel tevreden mee, en ik hoop sourmug ook.
Ik heb mensen horen vertellen dat ik een goede ruil heb gemaakt, en nu hoor ik dat ik beter die Bandit had kunnen houden, dus ben dan toch zeer benieuwd waar dat allemaal op gebaseerd is aangezien niemand beide motoren in levende lijven heeft gezien.
Dus hou je alleen nog maar smaak ten opzichte van een foto over. En smaken verschillen nu eenmaal :Y
 
full


Het is trouwens ook precies de motor voor mij (Mark Vogels). *D

(Ja, ik weet dat heel veel motoren uit 1996 dit kenteken hebben...) :+
 
Inderdaad, smaken verschillen natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het een hele goede ruil. Maar ben wel een beetje be-vooroordeeld, want ik vind de YZF een wereld machine :9

Veel plezier en vooral veilige kilometers gewenst!
 
Inderdaad, smaken verschillen natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het een hele goede ruil. Maar ben wel een beetje be-vooroordeeld, want ik vind de YZF een wereld machine :9

Veel plezier en vooral veilige kilometers gewenst!

Eh, sorry, niet duidelijk dan?

DOM....DOM....DOM...

Wie ruilt nu een B12 tegen een 750 Yamaha gebakje... :+ :+

Rest my case..... :9
 
100 mensen,100 meningen...

Er zijn altijd mensen die voor de één of ander zouden gaan.
Mark en ik zijn beide blij met de ruil,so who cares...

@ B12R : ik zou je graag willen mailen,maar je adres is onzichtbaar. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan