Bandit gsf 400

mpk81

Rookie
17 jan 2003
2
0
Drachten
Hallo,

Ik heb laatst een suzuki bandit gsf 400 aangeschaft, alleen zat daar geen boekje bij en aangezien ik zelf al helemaal geen verstand heb van motoren en ik nergens iets kan vinden op internet.
Wil ik jullie vragen of iemand mij misschien de technische gegevens van de bandit kan doormailen of zo? Alvast bedankt voor de moeite. :}

Groeten Michiel Koopman
 
als je mij even een mailtje stuurt : mjwapstr@rendo.dekooi.nl
met wat je allemaal wil weten
bouwjaar en type ( staat op je kenteken en rechts op je frameplaatje
bij het balhoofd ) GK75A of GK75B

dan krijg je alle info over de Bandit GSF 400 die je maar wenst !!

MarcGSXR ( met de Grootste Soes Bibliotheek van .......... )
 
Zelf ook een GSF 400 Bandit gehad. Info omtrent deze motor is slecht bezaaid. Wel een fijne motor. Maar met mijn lengte 1.80m toch iets te klein.
 
Bandit 400 is officieel nooit in Nederland verkocht (alleen via grijze import). Dit houd dus idd. ook in dat er weinig info te vinden is. ga eens zoeken op duitse sites. of plaats dit verzoek op de suzukibanditclub.nl dan kom je er ook wel uit.

Suc6 met je moto
 
Bandit 400 is officieel nooit in Nederland verkocht (alleen via grijze import). Dit houd dus idd. ook in dat er weinig info te vinden is. ga eens zoeken op duitse sites. of plaats dit verzoek op de suzukibanditclub.nl dan kom je er ook wel uit.

Suc6 met je moto

De Suzuki Bandit is in 1991 en 1992 gewoon via de Nederlandse dealers verkocht. Dus niet alleen via grijze import.
 
Ik heb een handboek van mijn Bandit 400 uit '93
Mocht je nog geinteresseerd zijn hoor ik het wel
 
Hi,

Vraagje: welke banden hadden/hebben jullie onder je bandit 400 liggen en jullie mening/ervaringen erover.
Ik heb namelijk nieuwe banden nodig en ik weet niet echt welke te kiezen.

Greetz, T.nar
 
ik heb de Bridgestone BT45 onder mijn CB-1 liggen (ook een 400, alleen iets sneller). Deze banden bavallen mij heel erg goed!
Waarschijnlijk zullen zij onder een Bandit het ook goed doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan