bandit gsf 600 te koop voor 2100,--

Hele mooie prijs voor een mooie motor ik zou hem graag van je overnemen. Het papiertje heb ik al 3 weken geleden gehaald maar moet eerst studie afmaken van pa en ma en dan mag er pas een motor komen. En dat kan nog wel een maandje of 4 duren
 
prijs momenteel verlaagd naar 2350 (dat maakt me weer de goedkoopste ...)

en met de mijne is nooit gewheelied of zijn er nooit stoppies meegedaan, de motor hierboven is niet van mij :]
 
Mooie motor, mooie prijs ook, en weinig km's.

Ik heb nog geen rijbewijs, maar dit komt over 4 maanden. Ik zal het er over hebben hier morgenavond, en als de reacties positief zijn zal ik je mailen. Ik woon zelf in Reusel, net onder Eindhoven, dus dat is lekker dichtbij.

Wat ik hier net in de reacties las van dat 25 kw begrezen dat het niet meer mogelijk was na invoering, is dit waar? Want ik zal wel aan de 25 kw moeten...

Maar goed, wie weet hoor je nog van me 8-)
 
heb er geen idee van hoe dat juist zit om eerlijk te zijn, mss dat ze het heir wel ergens weten?
 
hehe oma weer gezien,

staat nog altijd te koop jongens.
doe een goed bod zou ik zeggen, is een vraagprijs.
remblokken zijn wel bijna op, wil ik nog wel vervangen in overleg.
km-stand is ongeveer 16500 nu :)
 
Voor deze bike hoef je bij import GEEN bpm meer te betalen hoor! Maar hij moet wel door de keuring en je moet hem uit belgië halen met een kar oid. Nette fiets iig..!
 
Het is maar hoe je het bekijkt.. in principe kan je er niet zomaar mee naar nederland rijden. Tenzij je dat als eigenaar nog doet voor de koper. Dan moet die keuring nog.. brengt toch nog wat kosten met zich mee die je bij de prijs moet rekenen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan