bandit gsf 600 te koop voor 2100,--

pallie42

Die hard MF'er
3 aug 2005
316
0
lommel
Mijn Belgische bandit moet de deur uit ;( . hij heeft (13500) 15000 km gelopen en heb er nooit geen problemen gehad. het is een prachtmachien maar heb een bandit 1200 aangeschaft dus deze moet weg. Geen kosten te voorzien en in prachtstaat

vraagprijs is (2700)->2500 euro->2400 (en dit is echt goedkoop
full
:( )
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het echt een mooie motor. Het is dat ik er al 2 heb, anders zou ik er toch aan denken om deze in te voeren.

Aangezien die al meer dan 6000 heeft gelopen vallen de invoerkosten ook vast wel mee. Je hebt alleen de nieuwprijs en bouwjaar nog nodig van deze bike om het precies te kunnen bereken.
 
hoe oud is hij ?

en hoe makkelijk is invoeren

groet

Weet zo snel even niet wat de nieuwprijs destijds in Nederland was, maar de BPM die je moet betalen bij import naar Nederland ligt rond de 70-80 euro.
hij is van '95 maar als je dit ziet ben je een krak :)
 
klopt ja, maar de vorige eigenaar is vier jaar naar Engeland verhuis voor zijn werk. Dus heeft vier jaar stil gestaan, maar rijdt nu al terug een drie jaar.
 
op aanraden van vrienden de verkoop een maandje uitstellen en mijn rijexamen gaan afleggen met deze want met de b1200 is dit toch een graadje moeilijker, dus tot over een maand :P
 
je mag met een L rijden bij ons, met een voorlopig rijbewijs dus, na 6u les, en dan mag je met eigen motor examen afleggen. Daarom houdt ie de 600 dus nog even bij, zal makkelijker zijn met de 600 dan met de 1200 veronderstel ik, tenzij er een wheelie onderdeel bij is gekomen })
 
staat terug te koop dames en heren. geslaagd voor rijexamen en doe er een nieuw setje remblokken bij (voor en achter). En het is een vraagprijs :)
 
je mag met een L rijden bij ons, met een voorlopig rijbewijs dus, na 6u les, en dan mag je met eigen motor examen afleggen. Daarom houdt ie de 600 dus nog even bij, zal makkelijker zijn met de 600 dan met de 1200 veronderstel ik, tenzij er een wheelie onderdeel bij is gekomen })
Maatje met een gewone Bandit 600 rijdt bijna vaker op 1 wiel dan op 2 wielen. :W

kl7p05939nz.jpg


kl7p06114yw.jpg
 
mensen doe een bod en wie weet is ie van jou. motor is gewoon perfect in orde en je zal er nog veel plezier aan beleven. Hij staat voorlopig nog op verzekering dus testritje kan altijd. En woon in lommel dus zo ver is het nu ook weer niet :]

full
 
Ik heb wel intressen in zo'n mooie bandit maar ik mot 25kw gaan rijden. En als ik hem invoer is hij niet meer officeel te begrenzen begreep ik. :? Dan zou dat al in belgië gedaan moeten zijn voordat ik hem invoer, als ik het goed begrepen heb. Weet iemand daar iets meer van?
 
Terug
Bovenaan Onderaan