Bandit probleem??

Huricane

Die hard MF'er
17 dec 2004
538
0
Ik heb nu een jaar of 2 een Suzuki Bandit600 hij rijd perfect alleen elke keer als het benzine metertje nog zo'n 6-8 liter aangeeft en ik flink gas geef ( snelheid 120-140km/u) bij een buitentemp. van 5-10 graden houd tie in en zakt tie steeds verder af totdat tie een snelheid bereikt (met ingehouden koppeling) van zo'n 50km/u en slaat af. Ben bij de dealer geweest die heeft de termostaat van de caberateurs wat meer in de rijwind gezet zodat ze sneller aanslaan en de cabs. niet bevriezen.
maar nu heb ik hetzelfde probleem weer... :( Dus blijkbaar niks met thermostaat te maken??

weet iemand raad???
 
2 dingen. De heaters worden steeds minder en de thermostaat van de heaters gaat wel eens stuk. Ff de thermostaat doorverbinden. Als ie dan goed rijdt verse thermostaat halen.
 
2 maanden geleden heeft de dealer dat (thermostaat meer in rijwind) dus gecheckt, als ze verouderd zouden zijn zouden ze toch wel vervangen zijn?

De dealer heeft hooguit gecheckt of ze warm werden, maar waarschijnlijker is dat ie alleen heeft gechecked of ze spanning kregen, terwijl je het amperage erover moet meten, zodat je het gebruikte wattage weet. Je hebt ze van 15 en van 25 watt. Die moeten ze dan wel gebruiken. Ik ben er diverse tegen gekomen die maar 0.4 ampere gebruikten, terwijl ze 15 watt hadden moeten zijn.
 
Ik zou om een paar voor de hand liggende fouten uit te sluiten:

- bij droog weer en niet te volle tank proberen of rijden zonder tankdop verbetering brengt (in dat geval is de tank onvoldoende geventileerd).

- checken of er geen vuil in het brandstofcircuit zit:
-- eventueel brandstof-filter controleren/vervangen
-- met een zaklantaarn (OP AFSTAND in/uitschakelen want niet vonkvrij) diep in de tank kijken of daar geen troep dwarrelt, vooral op de kraanopening (zeefje).
 
Terug
Bovenaan Onderaan