Bandit stuur + buddyseat

Status
Niet open voor verdere reacties.

MotorMieke

MF veteraan
17 jan 2006
6.959
1
Wierden
Hoi,
Ben de trotse eigenaar van een Suz. GSF 600 S Bandit, bouwjaar 1997.
Heb de motor gekocht met een superbike stuur erop, stuurt ontzettend lekker maar.....
ik heb last van een tenniselleboog (snap er niets van tennis nooit_ O-) .
Zoek dus nu een orgineel Bandit stuurtje.
Mijn buddy is aan de voorkant waar ie tegen de tank aanzit ook stuk dus heb je nog een buddy liggen voor mijn Bandietje of alleen een overtrek laat 't me weten.
Over de prijs komen we vast wel uit.

Greetz Willeke.
 
Laatst bewerkt:
doe eens een foto van je SBK stuur?
mischien kunnen we ruilen?

btw..
het is een GSF600 N of S
F bestaat niet.

n is voor de naked en de s is voor tophalf.
 
Is de buddy echt stuk of alleen de overtrek? Anders een stuk skai kopen (op de markt) en zelf opnieuw bekleden. Fluitje van een cent, of anders laat je het doen bij de plaatselijke meubelmaker.

Beetje zonde om daarvoor een compleet zadel te kopen ;)
 
Is de buddy echt stuk of alleen de overtrek? Anders een stuk skai kopen (op de markt) en zelf opnieuw bekleden. Fluitje van een cent, of anders laat je het doen bij de plaatselijke meubelmaker.

Beetje zonde om daarvoor een compleet zadel te kopen ;)


er was toch ook iemand op MF die voor een euro of 30/40 zadels opnieuw bekleed?

weet alleen zijn nickname niet meer.
 
doe eens een foto van je SBK stuur?
mischien kunnen we ruilen?

btw..
het is een GSF600 N of S
F bestaat niet.

n is voor de naked en de s is voor tophalf.


Hoi, het is een S...ze zit nu gezellig hier koffie te drinken, das toevallig hè?

een foto heb ik ook nog wel...

full
 
Die tenniselleboog komt die door dat stuur of denk je dat het overgaat als je een ander stuur plaatst?

Neej is gewoon overbelast en doordat het stuur voor mij eigenlijk te groot is krijg ik steeds meer last.
Ben nl. niet zo heel groot (1.66) dus is het stuur te breed voor mij.
Waarschijnlijk heb ik met een orgineel stuur minder last omdat de handen dan niet zo ver uit elkaar staan.
 
;( ;( heb de smilies binnen, snap alleen nog niet hoe ik ze ook zichtbaar krijg ;( ;(
Ben dus echt een suffie |( En Arjo slaapt al duzz moet maar wachten tot morgen _O- _O-
Greetz
 
Neej is gewoon overbelast en doordat het stuur voor mij eigenlijk te groot is krijg ik steeds meer last.
Ben nl. niet zo heel groot (1.66) dus is het stuur te breed voor mij.
Waarschijnlijk heb ik met een orgineel stuur minder last omdat de handen dan niet zo ver uit elkaar staan.



hmm als jij met 1.66 al last krijgt dan zal ik dat met mijn 1.62 ook wel krijgen denk ik?

denk dat ik het dan toch maar bij mijn originele moet houden.

-O-
 
Ligt natuurlijk ook aan de lengte van je armen.
Natuurlijk speelt het feit mee dat ik net begonnen ben met motorrijden en de motor nog moet leren kennen.

Je mag natuurlijk altijd een proefritje komen maken op m'n Banditje om te zien of 't wat is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan