Bandit/SV on tour 2014

Is het goed dat ik dat morgenochtend dan even doe? PB eve je nummer dan kunnen we het via whatsapp regelen... Gaatje zit idd aan de onderkant.


Oh en squishy, ik ben hem niet expres vergeten... Wil liever ook geen boete daar...
 
even tas achterop gehad met spin. totaal geen last van tijdens het zitten.
laatste spullen erin en nog even aftanken.
 
jitensha: wil je mij even je nummer doorgeven, je bent de enige van wie ik het nummer nog niet heb en zo kan ik je niet toevoegen aan het whatsapp groepje...
 
Veel plezier mannen en vrouwen! Maak er wat moois van, en hou aub alles heel! ;)

Enjoy the twisties! :]
Volgende keer zijn we erbij!
 
Het was echt een geniaal weekend!! WAt mij betreft gaan we dit zeker vaker herhalen :) Ik denk dat het een goede samenvoeging is zo van Bandit & SV rijders, liggen heel dichtbij elkaar kwa mentaliteit :)

En daarbij zijn er SV rijders die (nu) een bandit erbij willen en en bandit rijder die een SV er bij wilt :+
 
Het was echt een geniaal weekend!! WAt mij betreft gaan we dit zeker vaker herhalen :) Ik denk dat het een goede samenvoeging is zo van Bandit & SV rijders, liggen heel dichtbij elkaar kwa mentaliteit :)

En daarbij zijn er SV rijders die (nu) een bandit erbij willen en en bandit rijder die een SV er bij wilt :+


Mooi om te lezen dat het allemaal zo goed bevallen is. Er er dus een herhaling komt en mijn vriendin en ik dan alsnog mee kunnen :)

Ik hoor alleen nu al praat over ergens in september... en wij willen halverwege aug 4 weken op de motor rond gaan trekken in Zuid-Europa.. misschien Marokko ook.. en dan moeten we de pret weer missen.. -O- Eens ff kijken wat er mogelijk is ;)

Alles ook nog heel gebleven?
 
Nope ik heb de bandit in de berm gelegd.
topkuip zit een scheur in en in voorspadvord een kleine
maar niks ergs waar ik niet mee heb kunnen rijden. gebeurde op de heen weg 20 minuten van het eindpunt.
 
Nope ik heb de bandit in de berm gelegd.
topkuip zit een scheur in en in voorspadvord een kleine
maar niks ergs waar ik niet mee heb kunnen rijden. gebeurde op de heen weg 20 minuten van het eindpunt.

Ai das minder.. maar jij zonder kleerscheuren er vanaf gekomen dus?

En nu kun je er gelijk een naked van maken :)
 
Ik had iets meer dan een dagje last van mijn enkel. en me been is beetje blauw.
We hadden het in venlo bij de mac nog over dat ik hem eraf wou en naked wou. dus iedereen geen zorgen dat komt wel goed. _O-
 
Het was echt een geniaal weekend!! WAt mij betreft gaan we dit zeker vaker herhalen :) Ik denk dat het een goede samenvoeging is zo van Bandit & SV rijders, liggen heel dichtbij elkaar kwa mentaliteit :)
Eensch :Y Erg leuke groep vond ik, veel gelachen en een lekker ongedwongen sfeertje!

Ook tijdens het rijden ging het allemaal lekker, niemand die buiten de boot viel qua rijtempo en dat is eigenlijk best bijzonder voor een groep van 9 man :)
 
Eensch :Y Erg leuke groep vond ik, veel gelachen en een lekker ongedwongen sfeertje!

Ook tijdens het rijden ging het allemaal lekker, niemand die buiten de boot viel qua rijtempo en dat is eigenlijk best bijzonder voor een groep van 9 man :)
ja behalve die gek met zn 3 cilinders, die had beter in de wei kunnen spelen :+ noppenbanden + natte weg = drama.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan