Bandit topic 6 tien

Status
Niet open voor verdere reacties.
las dat je geen andere taal als degene die je had kon installeren. las ik op tweakers. maar maybe was dat alleen als je via htc de update downde.
 
hoe zit het dan met snelheid enzo? en used memory? die van mij ligt altijd rond de 70% zelfs als er geen programma's open staan. alleen activy sync dan met exchange server.
 
Nou de rubberen dop in de steun heb ik er uit gehaald. Op die manier was de passing al helemaal niet goed. Maar het gaat om de ruimte tussen de steun (Strap) die om de uitlaat zit en de uitlaat zelf. Deze zit niet strak om de uitlaat heen helaas en dat moet wel het geval zijn neem ik aan.

Misschien moet ik een stuk rubber op de uitlaat plaatsen waardoor deze ruimte wordt opgevuld. Als de uitlaat maar vast zit en niet kan verdraaien en dan vind ik een stukje rubber op een bijna onzichtbare plaats geen probleem. Krijg hem gewoon niet strak met de meegeleverd spacers e.d.

Is er hier niemand ooit tegen zo'n 'probleem' aan gelopen?

ik snap niet helemaal welk probleem je nou hebt..

de uitlaat klem sluit niet mooi om de uitlaat?
 
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2009.301.03 (Rijkswaterstaat Verkeersinfo | Files, nieuws en meer over de snelweg)

moest ff kijken wat het was, maar goed initiatief! al ben ik niet van plan ooit op de snelweg in een bocht onderuit te gaan...

dat zijn juist bochten waar je snel onderuit kan gaan..en als je dan onderuit ga en er staan geen motorrijdervriendelijkevangrail dan ben je goed de sjaak..
met die koppensnellers -O-
 
Haha, ja dat lijkt idd het verhaal. verder past alles perfect maar 't klemmetje past niet strak genoeg om de pijp heen. Teruggaan kan ik dinsdag pas, dus ik wil het eigenlijk met iets anders proberen. Stuk rubber bijv. moet toch geen probleem zijn? Als het maar vast zit toch?

Ja ik heb echt 2 linkerhanden inderdaad;)
 
ach bij mij zit het ook niet muur vast dus wat dat betreft kan het geen kwaad.
maar waarom zelf iets proberen te fixen als de winkel het goed moet leveren?
 
Verwarrende zooi dit :+


@ Vester: Nice verlichting :Y Is net weer ff wat beter dan de mijne :P Nou ja... net -O- Toch dat 100W lampje er maar in stouwen :Y

@ Dutchie: Was ik al bang voor -O- -O- -O- Zwarte blok zeker doen! Staat vet :Y Wil je van je oude blok dan het linker zijkapje ruilen? O-)
 
Omdat ik nog voor dinsdag wil gaan rijden met de pijp.... mocht het waardeloos blijven ga ik uiteraard terug.

Met carbon moet je wel opletten, als het losjes zit kan het toch gaan scheuren?
 
Omdat ik nog voor dinsdag wil gaan rijden met de pijp.... mocht het waardeloos blijven ga ik uiteraard terug.

Met carbon moet je wel opletten, als het losjes zit kan het toch gaan scheuren?
het is me nog nooit gebeurd :+

maar om het goed te beunen, ja je kan er tijdelijk iets tussen stoppen. Of je nou een stuk rubbert neemt, stof, papier, of weet ik het wat je hebt liggen maakt niet uit :)
 
Laatst bewerkt:
het is me nog nooit gebeurd :+

maar om het goed te beunen, ja je kan er tijdelijk iets tussen stoppen. Of je nou een stuk rubbert neemt, stof, papier, of weet ik het wat je hebt liggen maakt niet uit :)

ik kan je wel aanraden om er in ieder geval geen ledematen tussen te stoppen...

in dat opzicht maakt het wel wat uit :Y
 
mag ik je kapotte blok met die beschadigde zijkappen dan in m'n tuin zetten???

alsjeblieeeeft?? :j
 
Laatst bewerkt:
Was ik al bang voor -O- -O- -O- Zwarte blok zeker doen! Staat vet :Y Wil je van je oude blok dan het linker zijkapje ruilen? O-)


kmoet alleen mn ouders nog even overtuigen. zij vinden dat, omdat dit dus zo een beetje komt door het 25kw shitzooi, ik pas volgend jaar november moet gaan rijden wanneer ik vol vermogen mag.

terwijl ik gewoon nu scheit heb aan die shit regeling. je gaat zoo traag en je sloopt de boel en ik wil echt niet voor een jaar stoppen met rijden :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan