Bandit Topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ene nog een plaatje


full
 
Hey gasten! het is al weer ff geleden.. ben ondertussen pappa geworden *O* van een kleine motormuis "Sita"!

verder alle nieuwe Banditrijders hier Welkom!
ik rij nog altijd elke dag 90 km woon/werk en mijn black bandit laat me klopklop noooit in de steek. :]
ben van plan om binnenkort een superbikestuur te zetten maar ben er nog niet uit welke kleur nu echt mooi zal staan.
ik twijfel tussen zwart of titanium... :?
heeft er iemand een foto van zijn superbikestuur? ben erg benieuwd.

gister heb ik de nieuwe B-king gezien! wat een bruut ding zeg...de B van bruut en van breed maar geef mij maar de B van............. ;)
Welkom terug weer en gefeliciteerd!!! :W *O* *O* :W

Zaterdag mijn stalen remleidingen gemonteerd en het ziet er goed uit!!!! *O* *O* :9
Zal misschien vanmiddag nog ff foto's maken. De remvloeistof achter was duidelijk aan vervanging toe, was helemaal bruin.... :X
 
Ik zit de laatste tijd te twijfelen of ik m'n bandit wat wil ''opleuken'', met een tailguard
en een hugger, of andere knippies.

Maar in hoeverre wordt m'n bandit daar beter van?Als ik hem straks wil verkopen krijg ik er niet meer voor terug als ik er een tailguard onder zet...Het is gaat dan gewoon om het mooie...

Maar welke aanpassingen kun je maken waar m'n motor kwalitatief enigzins beter van wordt?Er zit al een dyno-jet Stage 1 kit op, andere tandwielen..

Moet ik dan denken aan stalen remleidingen?Er zijn vast nog meer aanpassingen..
En ik wil niet op iemand z'n tenen gaan staan met betrekking tot het ''opleuken'', maar als student is mijn budget beperkt en wil wel de juiste keuzes maken!
 
Ik zit de laatste tijd te twijfelen of ik m'n bandit wat wil ''opleuken'', met een tailguard
en een hugger, of andere knippies.

Maar in hoeverre wordt m'n bandit daar beter van?Als ik hem straks wil verkopen krijg ik er niet meer voor terug als ik er een tailguard onder zet...Het is gaat dan gewoon om het mooie...

Maar welke aanpassingen kun je maken waar m'n motor kwalitatief enigzins beter van wordt?Er zit al een dyno-jet Stage 1 kit op, andere tandwielen..

Moet ik dan denken aan stalen remleidingen?Er zijn vast nog meer aanpassingen..
En ik wil niet op iemand z'n tenen gaan staan met betrekking tot het ''opleuken'', maar als student is mijn budget beperkt en wil wel de juiste keuzes maken!
Ik ben, zoals je waarschijnlijk wel weet, ook bezig met het opleuken van mijn Bandit. Ik heb geen idee of mijn motor nu veel meer waard word omdat ik er wat dingen verander. Stalen remleidingen zijn zeker wel een vooruitgang en ook voor de verkoop. Ik moest mijn remleidingen sowieso vervangen dus heb ik er gelijk maar stalen op gezet. Via Ebay heb ik een compleet nieuwe set voor 50euro gekocht dus dat is geen geld.

Andere knipperlichten hoeven ook niet veel te kosten. Ik was voor mijn setje (voor en achter) 35euro kwijt.

Een undertail en hugger zijn wel wat duurder maar persoonlijk vindt ik het de motor veeeeeeeeeeeeeeel mooier maken want die taartschep ziet er echt niet uit. Maar ja, het blijft persoonlijk en geen idee of je motor er meerwaarde door krijgt.

Hoe bevalt die Dynojet Kit? Merk je dat ie meer vermogen heeft? Heb je ook een KN-Filter? Ik wil namelijk in het voorjaar een dynojet gaan plaatsen.....
 
Ik zit de laatste tijd te twijfelen of ik m'n bandit wat wil ''opleuken'', met een tailguard
en een hugger, of andere knippies.

Maar in hoeverre wordt m'n bandit daar beter van?Als ik hem straks wil verkopen krijg ik er niet meer voor terug als ik er een tailguard onder zet...Het is gaat dan gewoon om het mooie...

Maar welke aanpassingen kun je maken waar m'n motor kwalitatief enigzins beter van wordt?Er zit al een dyno-jet Stage 1 kit op, andere tandwielen..

Moet ik dan denken aan stalen remleidingen?Er zijn vast nog meer aanpassingen..
En ik wil niet op iemand z'n tenen gaan staan met betrekking tot het ''opleuken'', maar als student is mijn budget beperkt en wil wel de juiste keuzes maken!

Je motor wordt er alleen maar mooier van met de verkoop maakt het niet veel uit je zal hem alleen sneller verkopen omdat iedereen deze dingen graag aanpast. De waarde blijft altijd een beetje van de markt afhankelijk Kortom wat een gek er voor geeft.
 
Ja, precies! Het is ook meningsgebonden natuurlijk... Stalen remleidingen en andere knippies is idd wel te doen! En ziet er ook nog mooi uit! Verder mss iets met m'n voorvering?

En een undertail is ook veel mooier, maar ik mis de financiele middelen om dit alles te realiseren.. ik wil ook geld overhouden voor de benzine natuurlijk! :]

Euhm, ja dat merk je wel...Dynojet Stage 1 Kit, K&N luchtfilter.. Maar de tandwielen maken ook veel verschil uit denk ik!Wat verbruik betreft veranderd er niet zo heel erg veel.. tenzij je je pols echt niet onder controle hebt uiteraard..
 
Ja, precies! Het is ook meningsgebonden natuurlijk... Stalen remleidingen en andere knippies is idd wel te doen! En ziet er ook nog mooi uit! Verder mss iets met m'n voorvering?

En een undertail is ook veel mooier, maar ik mis de financiele middelen om dit alles te realiseren.. ik wil ook geld overhouden voor de benzine natuurlijk! :]

Euhm, ja dat merk je wel...Dynojet Stage 1 Kit, K&N luchtfilter.. Maar de tandwielen maken ook veel verschil uit denk ik!Wat verbruik betreft veranderd er niet zo heel erg veel.. tenzij je je pols echt niet onder controle hebt uiteraard..

Gewoon voor gaan sparen dan maar. Al die dingen hoef je toch ook niet gelijk te doen. Is juist wel leuk om alles in stappies te doen.
 
Mag ik een ieder op de volgende website wijzen:

BanditMania

Hier heb ik mijn achterlicht gekocht en ze hebben echt heel veel onderdelen.

Daarnaast zijn ze goed aan de prijs, verkopen ze ook via Ebay en sturen ze het snel, goedkoop en netjes op....

Op website kun je overigens bijna alle WPH gratis downloaden, mocht je die nog nodig hebben.

(nee, ik heb geen aandelen, gewoon een tevreden klant)
 
Maar dat is voor 69 pound =95 euro,...jij had het over 50 euro :?

Had je ze daarvoor in huis, dat is namelijk wel erg aantrekkelijk :9
Dat is de vaste prijs. Ik heb ze in een bieding gewonnen voor 50euro..... (de full race line kit, de splitter aan de voorkant heb je dan niet meer nodig..... staat echt heel erg mooi!!!! :9 )

De site in de gaten houden of ze nog een set in de bieding gooien...... })

Mag ik een ieder op de volgende website wijzen:

BanditMania

Hier heb ik mijn achterlicht gekocht en ze hebben echt heel veel onderdelen.

Daarnaast zijn ze goed aan de prijs, verkopen ze ook via Ebay en sturen ze het snel, goedkoop en netjes op....

Op website kun je overigens bijna alle WPH gratis downloaden, mocht je die nog nodig hebben.

(nee, ik heb geen aandelen, gewoon een tevreden klant)
Hier nog een tevreden klant en kan het niet anders dan eens met je zijn. Goeie site, snel verzending en goeie prijzen!!!! :Y :}
 
Laatst bewerkt:
hoe hebben jullie betaald bij BanditMania wat is het veiligst.??

hoelang duurd het ongeveer voor dat jullie het binnen hadden ,

ik wil namelijk die rem ,koppel hendel in het zwart en een radiator cover bestellen
 
ik betaal altijd via paypal. is echt ideaal en super snel. Binnen een dag staat het op de rekening van de verkoper. Weet niet meer precies hoelang ik heb moeten wachten maar veel langer dan een week is het niet geweest.....
 
Ja, precies! Het is ook meningsgebonden natuurlijk... Stalen remleidingen en andere knippies is idd wel te doen! En ziet er ook nog mooi uit! Verder mss iets met m'n voorvering?

En een undertail is ook veel mooier, maar ik mis de financiele middelen om dit alles te realiseren.. ik wil ook geld overhouden voor de benzine natuurlijk! :]

Euhm, ja dat merk je wel...Dynojet Stage 1 Kit, K&N luchtfilter.. Maar de tandwielen maken ook veel verschil uit denk ik!Wat verbruik betreft veranderd er niet zo heel erg veel.. tenzij je je pols echt niet onder controle hebt uiteraard..


Tis me helaas niet gelukt. O-) |(

Ik zou dan toch eerst voor de voorveren en tailrisers gaan.
Als je er op zit zie je die undertail zelf toch niet. :P
Neem dan de nuttige dingen zal ik maar zeggen.

En ga met mensen rijden die hun bike wel opleuken, heb je wat te kijken als je rijdt...je eigen bike zie je dan toch niet. ;)
 
Ik heb mijn RVS leidingen gekocht via iemand die ze op maat voor je maakt.
Ik was totaal € 100,- kwijt voor de voorrem, achterrem en de koppeling........
 
Goejemoggel.. |(

Tjah, mijn keuze is in ieder geval wat makkelijker geworden. Ik ga dus voor de stalen remleidingen ipv tailguard of hugger. Alleen omdat de stalen remleidingen meer '' toevoegen'' aan m'n fietsje!

Alleen is de vraag waar ik ze ga bestellen, via BanditMania lijkt me wel een goede. Heb de site zelf bekeken, je kunt er echt bijna alles krijgen!En aan de reacties te zien zit het wel snor..

@B.B.I.L., waar heb je deze op maat laten maken?Ik ga er trouwens vanuit dat die remleidingen van BanditMania ook de goede lengte hebben..
 
Goejemoggel.. |(

Tjah, mijn keuze is in ieder geval wat makkelijker geworden. Ik ga dus voor de stalen remleidingen ipv tailguard of hugger. Alleen omdat de stalen remleidingen meer '' toevoegen'' aan m'n fietsje!

Alleen is de vraag waar ik ze ga bestellen, via BanditMania lijkt me wel een goede. Heb de site zelf bekeken, je kunt er echt bijna alles krijgen!En aan de reacties te zien zit het wel snor..

@B.B.I.L., waar heb je deze op maat laten maken?Ik ga er trouwens vanuit dat die remleidingen van BanditMania ook de goede lengte hebben..
Moggel!!! :+ :W

Als je de remleidingen gewoon voor het juiste type besteld is de lengte gewoon goed. :Y

Welke remleidingen heb je dan in gedachten van BanditMania? :?
 
Laatst bewerkt:
hoe hebben jullie betaald bij BanditMania wat is het veiligst.??

hoelang duurd het ongeveer voor dat jullie het binnen hadden ,

ik wil namelijk die rem ,koppel hendel in het zwart en een radiator cover bestellen

Als je met paypal betaald en je hebt een creditcard én een bankrekening toegevoegd dan hoef je niet eens de moeite te doen door eerst het geld naar paypal over te maken, ze schrijven het dan direct van je bankrekening af (ze hebben immers je creditcard achter de hand)

Het is dan ook gelijk verzekerd.

Ik heb bij banditmania op dinsdag besteld en zaterdag in huis.
Keurig met rekening en alles erbij.

Als je remleidingen wilt bestellen dan moet je je motor type opgeven dan zorgen hun ervoor dat je de juiste krijgt, maar je kunt ook altijd mailen, je hebt snel antwoord.
 
@B.B.I.L., waar heb je deze op maat laten maken?Ik ga er trouwens vanuit dat die remleidingen van BanditMania ook de goede lengte hebben..

Ik heb de remleidingen laten maken bij Pieter van Londen ( pvanlonden@hotmail.com )
Voordeel van op maat gemaakte is (in mijn geval) dat de leiding vanaf rempomp goed past ivm mijn bredere stuur.
 
Laatst bewerkt:
Merken jullie nou echt dat het zoveel krachtiger remt met stalen remleidingen of ben ik er al aan gewend?

Alleen stalen leidingen geven al behoorlijk verschil.....maar icm een andere rempomp (GSXR) en andere klauwen (Tokico 6-zuiger) is het een wereld van verschil!! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan