Bandit topic deel 8 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat van die reflector heb ik onlangs zelf ook gehad. Weet ook niet hoe het komt, zal wel gewoon iets van metaalmoeheid zijn ofzo...het is tenslotte maar alluminium.

Die reflector kun je gewoon verwijderen hoor. Heb ik ook gedaan. Merk je niks van onder het rijden.

Koplamp helemaal van je motor afhalen (lampjes loshalen). Een lange punt tang nemen en dan kun je via het gat van de H4-lamp de reflector samen knijpen met de punttang. Als je deze dusdanig hebt samen geknepen zodat ie door het gat past trek je m er zo uit met de tang.
Bij mij was hierna het geval dat er nog een stuk van het voetje in het armatuur vast zat. Eveneens met de punttang vastpakken, wat heen en weer frotten en je trekt deze er ook zo uit.

Zat gister ff in Pisa...sow wat een weer is het daar zeg. Zit je wel te balen als je daar iedereen op motortjes ziet rond crossen B|
meneer was gister gewoon eventjes in Pisa....

trouwens, dat brengt mij op:


PAM PAM PAM (roffel roffel)

Het Grote MF
logo.gif


Topic deel IX

klikerdeklik


ik ben ook weer veel te goed voor jullie
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bandit rijders.
Ik ben op zoek naar een orginele TUSSEN-PIJP wie o wie heeft er nog een liggen. Bandit 1200 GSF 1997. Ik heb er namelijk een verhoogde VOS demper opzitten, staat schitterend, maar d'r kan geen meid mee achterop. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan