Bandit topic deel 8 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm das ook wel strak, zo'n dik B12 achterwiel + brug. Is dat veel ombouwwerk? En kan je gewoon dezelfde ketting en tandwielen blijven gebruiken? Anders misschien wel interesse in je brug en achterwiel ;)

schijnt zo erin te passen, ketting + tandwielen kan je zo overzetten volgens mij....
 
kheb achter een GSXR1000 volledig instelbare schokdemper, dus absoluut beter dan standaard

Maar wat wou je er voor hebben dan, die voorvering bedoel ik dan, en past het op de B6?

Misschien is het verstandig om een lijstje te posten met dingen die je allemaal weg gaat doen met de prijs die je ervoor wil hebben. Ik heb wel interesse in een aantal van de onderdelen die je op je B12 hebt zitten. (evt. achterwiel, brug, achtershock en voorvering)
 
schokdemper + RVS dogbones: € 60,- (excl. verzendkosten)

K&N inleg luchtfilter heeft niets te maken met de kapjes --> dus los van elkaar, kapjes heb je immers al op je fiets zitten (maar als je ze wel wilt hebben mag je ze best van me overnemen hoor!)

schokdemper + RVS dogbones: € 60,- (excl. verzendkosten)

VERKOCHT!!!

mits B.B.I.L. ermee akkoord gaat.... :)
 
Ik ben op het moment aan het twijfelen of ik een andere motor zal gaan kopen of de Bandit helemaal naar mijn ga wens aanpassen. Heb een Groene Bandit 600N uit '95, goed onderhouden met +- 58.000 op de teller, Bos Oval uitlaat met e-keur en nog wat andere kleine dingen. Paar kleine gebruikerskrasjes maar niet storend en normaal voor een fiets van die leeftijd.

Interesse?
Roden is wel echt een ellendig eind verwijdert van Brabant... Wat zou je vraagprijs zijn?
 
Roden is wel echt een ellendig eind verwijdert van Brabant... Wat zou je vraagprijs zijn?

Tja soms moet je er wat voor over hebben, ik heb de motor zelf gekocht in Limburg. Dus ook een stuk rijden, maar het was/is de moeite waard geweest.

Voor vraagprijs mail me even op r.g.warners (@) st.hanze.nl
 
schijnt zo erin te passen, ketting + tandwielen kan je zo overzetten volgens mij....
Ik weet niet precies hoe breed dat wiel is, maar je hebt nog flink wat speling bij de brug. Volgens mij hoeft er geen andere achterbrug in en is alleen het wiel geen probleem. Da's natuurlijk wel vet. Die dikkere achterbrug is nodig voor het vermogen van de B12, maar die B6 krijgt niet meer vermogen van een ander wiel, dus dat is niet nodig.
 
Err... Een motorblok kan wel degelijk tikken bij het afkoelen hoor :? Als een auto lang gereden heeft tikt ie ook na, en dat geluid komt toch echt onder de motorkap vandaan. Waarom die dan precies tikt weet ik ook niet...

Ook dan hoor je de uitlaat / hitteschilden :Y Een blok is een massief stuk aluminium dat zet wel uit en krimpt weer, maar dat gaat allemaal gelijkmatig zonder geluid. Als het blok zelf zou tikken dan krimpt het ene stuk sneller als het andere en als dat bij een aluminium blok zou gebeuren zou het scheuren...
 
Laatst bewerkt:
Als je een bod bedenkt dat me bevalt wil ik er misschien nog wel over denken ook... :)

Zit er al zijdelings aan te denken iets met 2 cilinders minder te kopen :X
Ja, maar jij hebt hem met 25 kw misbehandeld... :+
 
Laatst bewerkt:
Hmm das ook wel strak, zo'n dik B12 achterwiel + brug. Is dat veel ombouwwerk? En kan je gewoon dezelfde ketting en tandwielen blijven gebruiken? Anders misschien wel interesse in je brug en achterwiel ;)

geen probleem heb het zelf ook gedaan wel op letten dat je de achterremklauwhouder van de b12 gebruikt
 
Ja, maar jij hebt hem met 25 kw misbehandeld... :+
Ze zeggen zoveel O-)

Op kenteken is het nooit geweest en erin/eruit is een klusje van een kwartiertje (afhankelijk van hoe handig je bent met een kruiskop, want de 16 schroefjes van de carb deksels los/vastdraaien duurt het langst _O- ).
 
Laatst bewerkt:
Heren aasgieren,

:+ ;)

Ik zal proberen dit weekend (morgen waarschijnlijk) een complete lijst, in een los verkooptopic, te maken met alle beschikbare onderdelen met de prijs erbij!

Dus hou het in de gaten!!!!
 
Heren aasgieren,

:+ ;)

Ik zal proberen dit weekend (morgen waarschijnlijk) een complete lijst, in een los verkooptopic, te maken met alle beschikbare onderdelen met de prijs erbij!

Dus hou het in de gaten!!!!

hehe hej koopman :P

wat ga je trouwens rijden straks :? geen bandit meer..?
 
hehe hej koopman :P

wat ga je trouwens rijden straks :? geen bandit meer..?

hoogstwaarschijnlijk een Chevrolet Caprice 6.6 V8 :P

voorlopig geen motor meer ivm het herstel van de polsen!
en als de polsen hersteld zijn kan ik altijd nog de Varadero van m'n vader pakken......
 
Laatst bewerkt:
Oeeeeh, die zijn vet *D

Varadero haalt het toch niet bij een Bandit hoor :N

En ik betwijfel of je daarmee op het circuit wel mee kan komen :+
 
Na lange afwezigheid meld ik me weer ff. Maar nu heb ik een vraag. Ik bied mijn bandit 1250 SA aan voor 10500 euro. Zitten originele Suzuki acc. op zoals kofferset en onderkuip, varioscreen. Hij is van 2007 en heeft rond de 3000 km gedraaid. Nu is mijn vraag aan jullie is dit een te hoge prijs??


P.s. Bied hem te koop aan met pijn in mijn hart '( maar door een financiële domper ben ik genoodzaakt hem de deur uit te doen. -O-
 
Oeeeeh, die zijn vet *D

En ik betwijfel of je daarmee op het circuit wel mee kan komen :+

full


oh jawel hoor.....zie hier "el padro di Varadero" :]
met z'n ABS remt ie iedereen eruit......mooi om te zien
en op deze foto gaat niet nog niet eens op z'n platst!!!! :}
 
Laatst bewerkt:
hoogstwaarschijnlijk een Chevrolet Caprice 6.6 V8 :P

voorlopig geen motor meer ivm het herstel van de polsen!
en als de polsen hersteld zijn kan ik altijd nog de Varadero van m'n vader pakken......

men -O- hoe lang kan het duren?

Chevy V8 is ook niet verkeerd :9~ alleen moet je er geen bochten mee doen :P
 
Net eens naar mijn koplamp zitten kijken, maar dat los liggend ding (reflector neem ik aan) zit tussen de reflector en het glas. Om dit glas zit wel een metalen rand die het glas op z'n plaats houdt. Iemand ervaring met dit te opennen? Krijg anders dat losliggend ding er niet uit.

Dit is wat er in ligt:
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan