Bandit topic deel 8 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus het 2e stukje rubber moet wel blijven zitten??

Het is overigens zo met de originele bar end dat er een moertje achter het rubber zit, en dus niet tegen het rubber... en de bijgeleverde bout bij de spiegels is veel te kort (en te dik) om door het rubber heen te kunnen...
Eventjes stap voor stap om het het duidelijk te houden :P

Alle stukjes van het originele bar-end moeten er uit. Ook die rubber gevallen. Gewoon piereken met een schroevendraaier, dat gaat prima.

De nieuwe bar-end spiegels hebben een vergelijkbaar systeem. Je stopt ze er in (zit los), en je gaat draaien aan de imbus (kan ook bout of kruiskop zijn, maar kan het me niet voorstellen) bout die aan de buitenkant van de spiegel zit. Het stukje slimheid dat aan de binnenkant van het stuur zit gaat zich nu schrap zetten, et voila, je nieuwe spiegel zit erop. Zo werken ze allemaal, dus het lijkt me stug dat je lijm uit de kast moet gaan halen :)
 
Eventjes stap voor stap om het het duidelijk te houden :P

Alle stukjes van het originele bar-end moeten er uit. Ook die rubber gevallen. Gewoon piereken met een schroevendraaier, dat gaat prima.

De nieuwe bar-end spiegels hebben een vergelijkbaar systeem. Je stopt ze er in (zit los), en je gaat draaien aan de imbus (kan ook bout of kruiskop zijn, maar kan het me niet voorstellen) bout die aan de buitenkant van de spiegel zit. Het stukje slimheid dat aan de binnenkant van het stuur zit gaat zich nu schrap zetten, et voila, je nieuwe spiegel zit erop. Zo werken ze allemaal, dus het lijkt me stug dat je lijm uit de kast moet gaan halen :)

Ok... dan zal ik vanavond eens wat gaan proberen... rubber en alles heb ik al naast 't stuur liggen, dus enkel spiegeltje erin knutselen...

tnx alvast!
 
via ebay bij banditmania gekocht ja... :+

die schroef aandraaien moet dus wel ergens in, kun je niet in het luchtledige draaien... waarin heb je deze gedraaid??

Hoe bevallen de spiegels verder?? :)
Spiegels bevallen prima! Je moet alleen opletten dat je bij de afstelling van hoe soepel de spiegel is bij te stellen de schroef niet te strak draait....... :+ Bij mij zit er nu een barstje in...... :+
 
Laatst bewerkt:
Spiegels bevallen prima! Je moet alleen opletten dat je bij de afstelling van hoe soepel de spiegel is bij te stellen de schroef niet te strak draait....... :+ Bij mij zit er nu een barstje in...... :+

jeeej... ze zitten erop... en het ging inderdaad erg gemakkelijk...

het was een kwestie van niet denken, maar gewoon doen... :P
 
Heeft er iemand misschien een leuk adresje om voor een mooie prijs aan remschijfjes te komen? :P
 
Heeft er iemand misschien een leuk adresje om voor een mooie prijs aan remschijfjes te komen? :P

ik heb nog een achterremschijf liggen? :+


zo m'n tellertje is onderweg!!!
gister betaald en nu al verzonden
nu nog even wachten
en dan bedenken wat ik nog meer bij banditmania ga kopen, maar ik had geen zin meer om moeilijk te doen via ebay:p
 
Nou als ik Rossi zou heten dan had ik er ook nog een grote belastingschuld bij :+ en daar zit ik nu echt niet op te wachten ;) . Ach die motor komt er wel weer, eerst deze proberen te verkopen. Het loopt nog niet echt snel maar geduld is een schone zaak :) .
 
Laatst bewerkt:
nop op een bandit 600

maar deze schijven kunnen op.

Suzuki : RGV250 '88-'90, GSX400X Impulse '86-'88,
GSF600 Bandit '95-, GSX600F '89-, RF600R '93-'97,
SV650 '99-, GSX750F '89-'97, GSX750F '98-

Maar voor kawa heb je ze ook en de duurste zijn dan €134,- per stuk
 
nop op een bandit 600

maar deze schijven kunnen op.

Suzuki : RGV250 '88-'90, GSX400X Impulse '86-'88,
GSF600 Bandit '95-, GSX600F '89-, RF600R '93-'97,
SV650 '99-, GSX750F '89-'97, GSX750F '98-

Maar voor kawa heb je ze ook en de duurste zijn dan €134,- per stuk

oke dan dank voor je reactie :P

soes boef stond afgelopen zaterdag lang voor de kassa bij Jos Smit te wachten omdat iemand voor hem nissin schijven kocht en samen met een vriend op een kawa wilde monteren (en ik maar wachten en het verhaal aanhoren ...... :X )
 
Jow heb je die dual headlights nog te koop van je oude bandit? ik zou ze met heel veel passie en hart over willen nemen :Y 8-)

Als 't goed is is hij bezig met een topic waarin hij al zijn onderdelen te koop aan gaat bieden met prijs erbij... deze zou afg. zondag misschien online komen maar is verzet naar...???

goed in de gaten houden dus ;)
 
even alle toffe mensen met een bandit een gelukkige vrijdag en een prettig weekend (binnen 35min ;) ) wensen

:W
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog mooi gloednieuw setje titanium look, renthal bar ends kopuh?

ik heb een setje maar ik vind ze zelf niet bij mijn motor passen in die kleur en vorm

btw, ik heb vandaag mn nieuwe stuur er op gezet, ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om er mee te rijden, maar het ziet er al erg VET uit, en het zit ook heerlijk

(zie je wel unruled, ik kan wel iets zelf :}

btw. je zal maar leraar zijn pfff..... :z
 
wat voor kleur stuur heb jij? :+

en misschien wil ik die bar ends wel, maar k weet niet of titanium mijn kleur is :+

en piccie?
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog mooi gloednieuw setje titanium look, renthal bar ends kopuh?

ik heb een setje maar ik vind ze zelf niet bij mijn motor passen in die kleur en vorm

btw, ik heb vandaag mn nieuwe stuur er op gezet, ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om er mee te rijden, maar het ziet er al erg VET uit, en het zit ook heerlijk

(zie je wel unruled, ik kan wel iets zelf :}
:} Respect voor de man :)


*#*@))$ rapportvergadering heeft tot 18.30 geduurd |( Moeilijk klasje :+

En vervolgens met de NS terug; DRAAAAAAAAAMAAAAAAA B| Wel gezellig gehad met een mede-reizigster :P (maar niet té, natuurlijk ;) )


Oh, en dit weekend gaat niet lukken. Tenzij je volgende week maandag of vrijdag kan, misschien volgend weekend?
 
Laatst bewerkt:
wat voor kleur stuur heb jij? :+

en misschien wil ik die bar ends wel, maar k weet niet of titanium mijn kleur is :+

en piccie?

ik heb een zilver/grijze ultra low stuur van renthal

titanium is gewoon donker grijs, maar ik zal wel ff een piccie voor je schieten

edit:
DSC01937.jpg

DSC01939.jpg


en als we dan toch bezig zijn:

heeft er iemand nog behoefte aan een orginele zadel riem achtig ding???

DSC01942.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan