Bandit topic deel 8 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
de bandit-mania.co.uk ebay shop heeft uitverkoop volgens mij :+
alles tegen biedingsprijzen!
*O*

ps. de foto van m'n schuimpie is bijna klaar


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

spannend he!!!!!!!



pps. er is uitverkoop bij de banditmania shop op ebay!, teminste je kan nu gewoon bieden :+

ppps. wat zal k nog meer bestellen?, teller al binnen, stuur al in het winkelwagentje..met stuurgewichtjes en brace..en verder?
Zo ik heb ook even wat dingen in mijn "te volgen"-lijstje gezet :+

Leuk spul zit er tussen!!! Nu nog een weekje wachten en kijken of we weer nieuwe gadgets kunnen toevoegen aan de Bandit :9 }) :] *D

Hoest verder hier?? Ben een weekje op vakantie geweest naar Zwitserland. Al de echte sneeuw gezien en niet die nepsneeuw in die hallen :+ ;) })
 
Laatst bewerkt:
whahahhahah.... hij mag m zo hebben als hij morgen zn brace komt halen bij me :P

ik had graag gehouden maar ik heb er al een, en ach ik maak mensen graag gelukkig
Nou, 't schuimpie hing amper aan m'n sleutel of het kettinkje brak er al vanaf, kwaliteits-rommel noemen we zoiets :P Nu staat ie op m'n monitor :P

Ben weer thuis, brace erop gefriemeld and I like *D Nu alleen nog ff als het niet sneeuwt testen :)


@ Sollie: Grid is aan het downloaden, nog een uur een 5 minuutjes, dan mag ik })

*Update: Hij crashte de hele tijd bij de Driftraces, is ondertussen opgelost :) Heb ondertussen met de Silvia een score van 10.335.488 op 5 minuutjes drifttrack D neergezet, best aardig al zeg ik het zelf *D


Ahum, on topic; vind die brace tof :)
 
Laatst bewerkt:
Zo ik heb ook even wat dingen in mijn "te volgen"-lijstje gezet :+

Leuk spul zit er tussen!!! Nu nog een weekje wachten en kijken of we weer nieuwe gadgets kunnen toevoegen aan de Bandit :9 }) :] *D

Hoest verder hier?? Ben een weekje op vakantie geweest naar Zwitserland. Al de echte sneeuw gezien en niet die nepsneeuw in die hallen :+ ;) })

genoeg echte sneeuw anders hier in nederland en in belgie :(

maar we tuffen gewoon door en de hele week (met dik 1000km gereden :X ) totaal geen last meer gehad met mn carbs... heb nu wel standaard een flesje spiritus mee voor áls die begint te "snotteren", kan ik kijken of het werkt.
 
@BBIL dat adapterstukje voor de signalen om te zetten van mechanisch naar digitaal, heb je daar toevallig het art nr nog van, ik heb namelijk rondgevraagd en blijkbaar past dat adapterstukje ook op een koso teller. Nu moet ik enkel weten welk type van adapter het is. Kan ik het namelijk bestellen bij optitune.
 
Nou ik heb gisteren (eindelijk :+ ) de gouden rimstriping besteld bij motorsticker.nl *O* *O* *O*

Op de terugweg uit Zwitserland ben ik nog even langs een Louis.de winkel gereden en heb hier nog een super mooie motorgadget gekocht :+ :
202103.JPG


Motorsloffen }) :} :X O-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Whaha!!! dat is echt uber! :Y _O- Volgende keer ook een paar voor mij meenemen oke? maatje 48 graag }) !

Volgende week nieuwe blok erinnnn * one happy MFker!! * :+
 
Laatst bewerkt:
@BBIL dat adapterstukje voor de signalen om te zetten van mechanisch naar digitaal, heb je daar toevallig het art nr nog van, ik heb namelijk rondgevraagd en blijkbaar past dat adapterstukje ook op een koso teller. Nu moet ik enkel weten welk type van adapter het is. Kan ik het namelijk bestellen bij optitune.

poeh...uhm.....check HIER ff, dan moet het wel lukken denk ik :Y
 
Hej jongens (en meiden?)...

Ik zit hier nog immer aan m'n bandit te klussen, zelf knipperlichten er op gezet, draaamaaa want die dingen van motozoom hebben een andere schroefdraad omdat ze uit Duitsland komen. Moet je daar weer een mouw aan passen. En een snoertje trekken is ook niet eenvoudig, ik ben slechts een leek. En dan zit er ook nog ns geen claxon op, dus dat wordt ook nog een avontuur op zich. Maar goed, ik worstel me er doorheen. Nu had ik ff een vraagje:

- Ik wil rimstriping aanschaffen, maar wat is de maximale breedte die de striping kan hebben, en wat adviseren jullie? En volgens mij heb ik een standaard velg, maar ik kan op dat ding nergens terugvinden hoeveel inch het is. En de haynes manual hier op de site wil niet openen.
- Heeft er iemand hier nog van die beugels liggen voor achterop, als ik de motor op de middenbok wil zetten is dat telkens weer een drama omdat ik hem nergens daar achter kan vasthouden. Het liefst heb ik verchroomde beugels, maar ik weet niet waar je die beugels kunt krijgen?
- Daarnaast had ik hier in de intropost gezien dat er iemand de letters op de banden wit had gemaakt, met wat doe je dat?
- Ook heb ik een veer nodig voor de Laser uitlaat die er onder zit, omdat er eentje mist. Waar haal ik die vandaan?
- Waar kan ik een extra sleutel laten maken, want de slotenboer hier in de buurt heeft niet de juiste mal...

Oke, een heleboel vragen, ik kom eigenlijk net kijken en daar ik student ben moet ik zelf maar wat aan de motor prutsen omdat het anders allemaal te duur wordt. En het gaat me redelijk af, alleen snap ik af en toe niet echt waar ik de onderdelen vandaan moet halen.

Wie me uit de brand helpt... bedankt!!!

Ik zal straks ff wat foto's posten als dat lukt. Ik wil er binnenkort gewoon weer op kunnen rijden en nu ligt hij steeds uit elkaar :(

Kijk, dit veertje bedoel ik:
IMG_7299.jpg


Volgens mij mis ik hieronder de rem-unit een plaatje...
IMG_7302.jpg


Zou het mooi zijn om dat spatbord voor een deel weg te zagen ofzo? al heb ik geen idee hoe...
IMG_7304.jpg


Nahja, dat is het dus een beetje...
 
Laatst bewerkt:
Hej jongens (en meiden?)...

Ik zit hier nog immer aan m'n bandit te klussen, zelf knipperlichten er op gezet, draaamaaa want die dingen van motozoom hebben een andere schroefdraad omdat ze uit Duitsland komen. Moet je daar weer een mouw aan passen. En een snoertje trekken is ook niet eenvoudig, ik ben slechts een leek. En dan zit er ook nog ns geen claxon op, dus dat wordt ook nog een avontuur op zich. Maar goed, ik worstel me er doorheen. Nu had ik ff een vraagje:

- Ik wil rimstriping aanschaffen, maar wat is de maximale breedte die de striping kan hebben, en wat adviseren jullie? En volgens mij heb ik een standaard velg, maar ik kan op dat ding nergens terugvinden hoeveel inch het is. En de haynes manual hier op de site wil niet openen.
- Heeft er iemand hier nog van die beugels liggen voor achterop, als ik de motor op de middenbok wil zetten is dat telkens weer een drama omdat ik hem nergens daar achter kan vasthouden. Het liefst heb ik verchroomde beugels, maar ik weet niet waar je die beugels kunt krijgen?
- Daarnaast had ik hier in de intropost gezien dat er iemand de letters op de banden wit had gemaakt, met wat doe je dat?
- Ook heb ik een veer nodig voor de Laser uitlaat die er onder zit, omdat er eentje mist. Waar haal ik die vandaan?
- Waar kan ik een extra sleutel laten maken, want de slotenboer hier in de buurt heeft niet de juiste mal...

Oke, een heleboel vragen, ik kom eigenlijk net kijken en daar ik student ben moet ik zelf maar wat aan de motor prutsen omdat het anders allemaal te duur wordt. En het gaat me redelijk af, alleen snap ik af en toe niet echt waar ik de onderdelen vandaan moet halen.

Wie me uit de brand helpt... bedankt!!!

Ik zal straks ff wat foto's posten als dat lukt. Ik wil er binnenkort gewoon weer op kunnen rijden en nu ligt hij steeds uit elkaar :(

Kijk, dit veertje bedoel ik:
[afbeelding]

Volgens mij mis ik hieronder de rem-unit een plaatje...
[afbeelding]

Zou het mooi zijn om dat spatbord voor een deel weg te zagen ofzo? al heb ik geen idee hoe...
[afbeelding]

Nahja, dat is het dus een beetje...

Bandenmarkerstift (te krijgen bij elke brommer/scooterzaak (ik persoonlijk vind het niet mooi, maar goed.)

Veer voor uitlaat bestellen bij een motorzaak, of je kunt de 2e veer eraf halen, en langs een doe het zelf zaak gaan, wie weet hebben ze het liggen

Voor de reservesleutel gewoon langs een andere sleutelboer gaan.

Claxon is verplicht, en belangerijk, zorg dat je deze wel gefixt hebt voordat je gaat rijden.
 
Moch, mijn claxon is ook een zielig gemekker dat een geit nog geen eer aan doet. Weet niet wat er mis mee is, maar ik lig er echt niet wakker van. Gebruik dat ding nooit...
 
Laatst bewerkt:
Hej jongens (en meiden?)...

Ik zit hier nog immer aan m'n bandit te klussen, zelf knipperlichten er op gezet, draaamaaa want die dingen van motozoom hebben een andere schroefdraad omdat ze uit Duitsland komen. Moet je daar weer een mouw aan passen. En een snoertje trekken is ook niet eenvoudig, ik ben slechts een leek. En dan zit er ook nog ns geen claxon op, dus dat wordt ook nog een avontuur op zich. Maar goed, ik worstel me er doorheen. Nu had ik ff een vraagje:

- Ik wil rimstriping aanschaffen, maar wat is de maximale breedte die de striping kan hebben, en wat adviseren jullie? En volgens mij heb ik een standaard velg, maar ik kan op dat ding nergens terugvinden hoeveel inch het is. En de haynes manual hier op de site wil niet openen.
- Heeft er iemand hier nog van die beugels liggen voor achterop, als ik de motor op de middenbok wil zetten is dat telkens weer een drama omdat ik hem nergens daar achter kan vasthouden. Het liefst heb ik verchroomde beugels, maar ik weet niet waar je die beugels kunt krijgen?
- Daarnaast had ik hier in de intropost gezien dat er iemand de letters op de banden wit had gemaakt, met wat doe je dat?
- Ook heb ik een veer nodig voor de Laser uitlaat die er onder zit, omdat er eentje mist. Waar haal ik die vandaan?
- Waar kan ik een extra sleutel laten maken, want de slotenboer hier in de buurt heeft niet de juiste mal...

Oke, een heleboel vragen, ik kom eigenlijk net kijken en daar ik student ben moet ik zelf maar wat aan de motor prutsen omdat het anders allemaal te duur wordt. En het gaat me redelijk af, alleen snap ik af en toe niet echt waar ik de onderdelen vandaan moet halen.

Wie me uit de brand helpt... bedankt!!!

Ik zal straks ff wat foto's posten als dat lukt. Ik wil er binnenkort gewoon weer op kunnen rijden en nu ligt hij steeds uit elkaar :(

Kijk, dit veertje bedoel ik:
[afbeelding]

Volgens mij mis ik hieronder de rem-unit een plaatje...
[afbeelding]

Zou het mooi zijn om dat spatbord voor een deel weg te zagen ofzo? al heb ik geen idee hoe...
[afbeelding]

Nahja, dat is het dus een beetje...
Wat betreft je rimstriping, ik heb hem gisteren besteld bij www.motorsticker.nl. De maximale breedte is geloof ik 11milimeter. Dit schijnt nog net te passen. Zelf heb ik 10milimeter besteld.

Die beugels kan je via ebay vinden maar volgens mij ook via marktplaats. Zelf ben ik een groot fan van ebay voor onderdelen. Er zijn superveel leuke accessoires te vinden maar ook (tweedehands) onderdelen. Absolute tip!!! :Y In het starttopic staan ook nog een aantal sites waar je onderdelen kan vinden.

Het is absoluut mooi om je spatbord eraf te halen!! In de startpost zal je veel mensen vinden die dat al gedaan hebben. Zelf heb ik het spatbord afgezaagd en een undertail geplaatst. Dit is, als je het mij vraagt, de mooiste oplossing maar zeker niet de goedkoopste (tussen de 200 en 300 euro voor een gespoten versie met ledverlichting)
Zie hier het resultaat:
undertail1.JPG
 
Hey Jongens,

Bedankt!!! ik heb superveel aan deze tips, dat kontje gaat er zeker nog af en ik bestel zometeen de reflecterende rimstriping, dat lijkt me wel stoer staan. Ik zag overigens dat ze bij motozoom nog een andere optie hadden om een soort van spatbord over het achterwiel te plaatsen. Daar ga ik maar even achteraan, maar die borden waren wel weer aan de prijs en motozoom... toch niet m'n favoriete zaak om de een of andere reden.

Volgens mij heeft hhbandiet ook stalen remleidingen, dat lijkt mij ook nog wel wat. Kan ik die ook het beste bij een motorzaak bestellen, want dan kan ik dat net zo goed nu ook doen nu ie toch stil staat. Alleen heb ik dat ook nog nooit gedaan dus dat wordt ook een avontuur. Maarre, die remleidingen, ook bij een motorzaak bestellen?

Ik zal wel wat foto's maken om jullie op de hoogte te houden van de vorderingen, of jullie willen of niet ;)
 
Ik zag overigens dat ze bij motozoom nog een andere optie hadden om een soort van spatbord over het achterwiel te plaatsen. Daar ga ik maar even achteraan, maar die borden waren wel weer aan de prijs en motozoom... toch niet m'n favoriete zaak om de een of andere reden.

je bedoelt vast deze:
Hugger_3.JPG

HHRULEZ... ik heb ff je foto geleend zonder toestemming... O-)
 
je bedoelt vast deze:
[afbeelding]
HHRULEZ... ik heb ff je foto geleend zonder toestemming... O-)
Maakt niet uit hoor!! :+ Pose graag met mijn bike :+ }) :P 8-) _O-

:9~ :9~ :9~

Dat is inderdaad wat ik bedoel ja, ziet er lekker uit zeg!!!
Ik heb de HEL RaceLine Kit. Dit houdt in dat je aan de voorkant de "splitter" die tussen je remleidingen zit er uit kan halen. Je sluit voor dan beide kabels rechtstreeks aan op je rempomp. Ik heb het setje (wederom :+ ) via Ebay gekocht voor ik geloof 70euro (voor en achterrem). De normale prijs is € 120,-- bij Power-Point.

Op motor-forum staat ergens een How-to om stalen remleidingen te plaatsen. Deze heb ik ook gebruikt en het is goed te doen. Het is eenvoudiger dan het lijkt. :P
 
Laatst bewerkt:
Oh oh ik krijg steeds meer zin om dat hele ding gigantisch te verbouwen! Helaas heb ik het doordeweeks nogal druk met de studie, maar komend weekend hang ik eindelijk wat TL-balken op zodat ik wat meer licht heb. *D Rimstriping heb ik gisteren besteld, nu de stalen remleidingen nog en die veer en de sleutel etc... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan