Bandit topic deel 8 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp dit niet echt:
klikkerdeklik naar de banditshop

Moet ik nou HEL6 of HEL7 hebben?
HEL 7 heeft 3x front en 1x rear
HEL 6 heeft 2x full length front en 1x rear

Volgens mij betekent dat, dat HEL 7 de originele lijn van de brakelines volgt, zoals die nu op de suzuki bij mij zit, met dat tussenstukje denk ik. Maar dan is mijn vraag dus of je bij HEL 6 de twee brakelines wel direct op elkaar aan kan sluiten, heeft iemand daar misschien een foto'tje van? Of moet je daar dan nog iets bijkopen?

degene die t weet :}
 
Ik begrijp dit niet echt:
klikkerdeklik naar de banditshop

Moet ik nou HEL6 of HEL7 hebben?
HEL 7 heeft 3x front en 1x rear
HEL 6 heeft 2x full length front en 1x rear

Volgens mij betekent dat, dat HEL 7 de originele lijn van de brakelines volgt, zoals die nu op de suzuki bij mij zit, met dat tussenstukje denk ik. Maar dan is mijn vraag dus of je bij HEL 6 de twee brakelines wel direct op elkaar aan kan sluiten, heeft iemand daar misschien een foto'tje van? Of moet je daar dan nog iets bijkopen?

degene die t weet :}
Bij de HEL 6 (die heb ik ook) zit een extra lange bout bij je rempomp waardoor je beide kabels tegelijk kan aansluiten. Hier hoef je niks extra's voor te kopen. (Die bout heeft trouwens een hele mooie naam maar ben hem even kwijt :+ )

Je raakt met de HEL 6 dus dat (lelijke) tussenstukje kwijt aan de voorkant })

Die heb ik ook ja. Geen andere dogbones, wel een klein stukje van het linksysteem af moeten slijpen.
Hmmmm..... Heb je daar nog foto's van of niet? Die zag ik namelijk in de how-to die je had geplaatst niet staan. Of heb ik niet goed gekeken?
 
Laatst bewerkt:
Ja die had ik gevonden maar ik kon hier niet zien wat er nu was afgeslepen..... Of kijk ik nou niet goed? :? O-) :XDat was hem!!! :Y
op de onderste foto kun je het wel zien, maar voor de duidelijkheid:

Dat stuk met streepies is dus weggeslepen. Ben nog niet door m'n vering gezakt, dus nee, hij gaat er niet van afbreken :P

full
 
Laatst bewerkt:
op de onderste foto kun je het wel zien, maar voor de duidelijkheid:

Dat stuk met streepies is dus weggeslepen. Ben nog niet door m'n vering gezakt, dus nee, hij gaat er niet van afbreken :P

[afbeelding]

bij mij hetzelfde, ook zo'n stukje af moeten slijpen en ben er een half jaar (en 2 vakantie's, waarvan 1 met duo en bagage) nog niet doorheen gezakt, dus ik geloof wel dat het goed zit :)
 
Euhm...iemand enig idee hoe schadelijk pekel nu voor een Bandit is? :P
De wegen lagen vanacht goed vol iig :Y
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, oude Suzuki's staan nu niet direct bekend om hun roestvastheid. Ik zou er dus in ieder geval op letten dat je het er weer goed af spoelt :)
 
Zal de tuinslang er ééns in de week op mn werk wel opzetten dan. Hoop dat dat voldoet, want thuis heb ik er iig geen midellen voor.
 
Laatst bewerkt:
D'r zijn wel meer dingen die het kunnen die een minder debiele naam hebben. Hij wil gewoon de moeite niet nemen omdat ie het de moeite niet waard vind ;)
 
Laatst bewerkt:
D'r zijn wel meer dingen die het kunnen die een minder debiele naam hebben. Hij wil gewoon de moeite niet nemen omdat ie het de moeite niet waard vind ;)

whahaha *D
je slaat de spijker op zn kop.

ff iets heel anders: is er animo voor een bandit wintermeeting?
 
Zal de tuinslang er ééns in de week op mn werk wel opzetten dan. Hoop dat dat voldoet, want thuis heb ik er iig geen midellen voor.


Ik zou daar nog maar mee oppassen, vorig jaar heb ik 1x met pekel buiten gereden toen ik nog m'n kawa GPZ had, ff niet afgespoeld omdat ik geen tijd had, 'k heb het geweten, want de roest sloeg toe op het blok aan de onderkant van de pijpen... damn :(
 
Laatst bewerkt:
Ik zou daar nog maar mee oppassen, vorig jaar heb ik 1x met pekel buiten gereden toen ik nog m'n kawa GPZ had, ff niet afgespoeld omdat ik geen tijd had, 'k heb het geweten, want de roest sloeg toe op het blok aan de onderkant van de pijpen... damn :(

ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dat bij de (mijn) bandit wel meevalt....
 
exact

animo is er(wat mij betreft),maar ik denk dat we niet met velen zullen zijn.
maar ik vind het een erg leuk idee :)

Zal er ook deels vanaf hangen waar deze gehouden gaat worden... ik denk dat ik me er wel toe kan zetten om de kou te trotseren... dus ik ben ook wel voor...
 
Oke, ik woon zelf in Amsterdam.

Utrecht lijkt me een mooi centraal punt, maar het ligt er een beetje aan waar iedereen vandaan moet komen.

Teller staat nu op 2? :+
edit: 3 inc. mij.

Meer gegadigden aub?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan