Bandit topic deel 8 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die beurs was hutjemutje vorig jaar, de z.g.n. 'koopjes' vielen MIJ vies tegen hoor. Die stuntjongen op de KTM was wel aardig, maar had meelij met de mensen die de restjes van z'n burnout in hun gezicht kregen alsook de rook. Maar, een beetje kijken kan nooit kwaad ;)

K heb net m'n HEL remleidingen binnen trouwens, maar twijfel over de montage. Zelf doen of... een hele hoop euro's in het pensioenfonds van de motorman storten??? Zou 't echt lastig zijn voor een leek als ik, dat ik straks op de snelweg rij en wil remmen voor de file... en vervolgens keihard de bumper van m'n voorganger inboor....
 
Leuk...m'n bestelling van Louis schijnt ergens verdwenen te zijn bij de overdracht naar de Nederlandse select vracht :(
 
Da's balen... Wat had je besteld dan?


Remleidingen kun je best zelf monteren, maar als je twijfelt moet je het gewoon niet doen. Niet erg handig als ze op een cruciaal moment losschieten zeg maar.
 
Handvatverwarming O-)
En zo'n ding om de remmen mee te onluchten / remvloeistof te vernieuwen *D
 
Hallo,

Weet iemand welke motoren dezelfde voor-remschijven hebben als een Bandit 1200s uit 2002 (WVA9) ? Zijn de remschijven van een model ervoor of erna hetzelfde en van een 600/650 ?

Ben weggereden met m'n schijfremslot er nog op en op zoek naar een ander schijf ....

Bvd Yens
 
Hallo,

Weet iemand welke motoren dezelfde voor-remschijven hebben als een Bandit 1200s uit 2002 (WVA9) ? Zijn de remschijven van een model ervoor of erna hetzelfde en van een 600/650 ?

Ben weggereden met m'n schijfremslot er nog op en op zoek naar een ander schijf ....

Bvd Yens

de bandit's 1200 van 2001 tot 2006 ergens...zijn iig hetzelfde. de rest durf ik niet te zeggen
 
Hallo weer ff een vraagje over de achter shock van de bandit.

Heb nu een iemand die heeft div nieuwe veren liggen van een gsxr 600 2004, 2006 en van een gsxr 750 2001 passen deze zonder aanpassing onder de bandit?

Dit zijn nieuwe veren komen van een ombouw naar racer af.
 
Laatst bewerkt:
Het formaat van de veer zelf weet ik niet. Misschien dat het past, maar ik denk het niet. Het is sowieso makkelijker en minder werk om er direct een andere schokdemper onder te zetten. Hoeft niet eens veel duurder te zijn :)
 
Waar woont iedereen? dan kunnen we eens kijken wat het centraalste ligt...

ik woon in Lieshout (nabij Eindhoven)...

Nijmegen (en mn ouders in den bosch)

zijn er nog mensen die naar de motorbeurs in utrecht gaan in feb-maart? :)

verwacht van wel ja :)

Die beurs was hutjemutje vorig jaar, de z.g.n. 'koopjes' vielen MIJ vies tegen hoor. Die stuntjongen op de KTM was wel aardig, maar had meelij met de mensen die de restjes van z'n burnout in hun gezicht kregen alsook de rook. Maar, een beetje kijken kan nooit kwaad ;)

K heb net m'n HEL remleidingen binnen trouwens, maar twijfel over de montage. Zelf doen of... een hele hoop euro's in het pensioenfonds van de motorman storten??? Zou 't echt lastig zijn voor een leek als ik, dat ik straks op de snelweg rij en wil remmen voor de file... en vervolgens keihard de bumper van m'n voorganger inboor....

lekker zelf doen, punt is, bij het starten/wegrijden knijp je sowieso al een paar keer in je remhendel. als je dan geen druk voelt (=slecht remmen) dan rijdt je sowieso niet weg, voel je wel druk, dan is die druk tijdens het rijden echt niet ineens helemaal weg (of je leidingen zijn lek :+ )

het is dat ik nooit de behoefte heb gehad om mn remleidingen te vervangen, vind ze wel goed zoals ze zijn.
zodra ze (van ouderdom) vervangen moeten worden, komen er ook ijzeren op.

en ohja: ik heb vandaag een triumph gekocht voor erbij, voor de lange afstanden en sowieso de wintermaanden. dus m'n banditje wordt opgewaardeerd tot zondagse fiets :) (inclusief de daarbij behorende mooie aanpassingen ;) )

triumph:
full
 
Heeft er iemand nog een achtspatbord + undertray liggen, of weet er eentje?

Dan kan er ik wat mee gaan experimenteren ^^

Gewoon de originele bedoel ik dus ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan