Bandit topic XVII alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag deze foto in de OP?

STA74740.JPG


Mods:

* Wit
* Laserpole shotgun poppy zwart uitlaat
* Zwart superbike stuur
* Zwarte LED-integrated spiegels
* Zwarte reflecterende rim striping
* Undertail
* Hugger

Wishlist:

* LED-achterlicht met geïntegreerde knipperlicht
* LED-relais :)
* Bugspoiler (besteld), maar past niet :(
* Witte rimstriping naast zwarte óf witte letters maken op banden
* Afwerking
 
Laatst bewerkt:
@ Jaucke en Evolution: Kunnen jullie landscape foto's regelen? Deze verneuqen m'n opmaak :(








Je hebt een week. Ehh, tot het volgende topic dus. :+
 
Klinkt vertrouwenswekkend :+

Ach, zo'n pakket schaf je toch niet in 1x aan van een goed merk, kost je handenvol geld. Als paul nou dit pakket aanschaft kan hij voorlopig vooruit en dan kan hij naar wens stuk voor stuk vervangen voor een goed merk.

Niet dat dit slecht is, de ander is gewoon beter :+
 
GSX-R veer (zelfde als ik had/Paul nu heeft :+ ) is betaald en wordt hopelijk vandaag of morgen verzonden. Tailrisers zijn gisteren (gisteren? :? ) ja zondag ja verzonden vanuit Engeland, dus komen ook ergens deze week hopelijk wel aan, en stuurtje kan ik met wat geluk vanmiddag al ophalen, anders op een ander moment deze week *O*
je gaat hard *O*
dat spul zit er volgens mij al onder voordat je uberhaubt mag rijden _O-
 
gewoon 2 jaar lang standaard op verjaardagen, voor sinterklaas en andere feestelijkheden gereedschapsets vragen, dan heb je na 2 jaar vanzelf een leuke set in huis :+

hoewel, ik deed er maar 1 verjaardag over *O*
En vast ook wel het een en ander dubbel :+
 
@ Jaucke en Evolution: Kunnen jullie landscape foto's regelen? Deze verneuqen m'n opmaak :(








Je hebt een week. Ehh, tot het volgende topic dus. :+

OOookey, als ik thuis ben fix ik wel een nieuwe. Hij zit er nu toch anders uit dan op 't ploatje.
 
ja ja ja, die wel past ja :(

weet niet eens of ik het nu eigenlijk wel mooi vindt. en als ie niet past, kan ik het ook niet echt testen...
 
@ Reuff: Heb Daniel nog ff een mailtje gestuurd met wat vragen... en toch maar een 190 bandje achter O-)

Weet nou alleen niet of ik 55 of 50 hoog moet hebben :?
 
karazz schreef:
ik weet nog niet wat voor stuur ik wil
Unruled schreef:
Moet je wat verschillende dingen proberen... Ik weet ondertussen wel dat ik echt actief wil zitten, dus een dragbar wil. Dat zijn superplatte sturen met maar 2 bochten er in. SBK sturen zijn een stuk comfortabeler en komen wat verder naar je toe, maar zijn niet zo geschikt om hard mee te rijden omdat je altijd wat rechtop blijft zitten.
Karazz schreef:
verschillende dingen proberen?

dus 5 sturen bestellen, elk een 1000 km erop laten zitten en dan na afloop 4 terugsturen?

hoe probeer je die dingen, die moet je toch ervaren tijdens het rijden, kunt moeilijk in de winkel even zo'n stang vasthouden en beslissen of 't de goede is, niet dan?

toch? :+
 
Laatst bewerkt:
Hmm ja wel goede aanbieding van iBood, alleen moet ik een beetje op m'n geld letten (lees: niet te veel uitgeven).
 
Hmm ja wel goede aanbieding van iBood, alleen moet ik een beetje op m'n geld letten (lees: niet te veel uitgeven).

als ik laatst zag wat jij aan gereedschap hebt is het zeker niet onverstandig om zo'n complete set aan te schaffen :P

daar zit in ieder geval sleutel 10 in :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan