Bandit vraag

PeeWee

Rookie
6 mrt 2003
2
0
Heythuysen
Ik ben van plan om een Bandit te kopen, heb alleen een probleem, weet namelijk niet zo goed waar ik allemaal op moet letten bij de aanschaf. Heb er nu een op het oog, van '95, is een nederlandse motor, en naar zeggen pas 1300 km. gelopen. Zou van een man zijn geweest die ziek is geworden, nou klinkt dit natuurlijk naar teruggedraaide tellerstand, maar waar kan ik aan zien of dit ook daadwerkelijk zo is.
 
1300 km? Bedoel je geen 13.000? Als het 1300 is lijkt het me GEEN teruggedraaide teller, niemand is zo dom zijn teller naar zo'n lage stand terug te draaien, daar krijg je dan sowieso vragen over.

Je kan het ook aan de banden, ketting en tandwielen zien, lijkt me. Als die er allemaal nog zgan uitzien, dan zal de tellerstand wel kloppen.
 
Voet steuntjes, steenslag op vorkpoten, banden, ketting, .......

Ik denk niet dat ie terug gedraaid is, Dit loont pas echt bij motoren met +30.000km op de teller. En die zouden ze nooit terug draaien naar 2000km hoor.
 
Ja, dit dacht ik dus ook, een motor van '95 draai je niet terug naar 1300 km, in ieder geval alvast bedankt voor de adviezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan