BanditChiel in Spain part II (pech)

BanditChiel

Die hard MF'er
7 feb 2003
288
0
Vlaardingen
Gisteren was de bedoeling weer ri. de Provence te vertrekken maar daar stak de Bandit van Chiel een stokje voor... na nog geen 3 km uit de vertrekplaats Rosas nokte de motor ermee. In die zin dat het vanaf dat moment met horten en stoten gepaard ging en er absoluut geen power meer was. Zelfs de toerenmeter blijf op NUL staan en sloeg af en toe enorm uit!! Dit gebeurde om 10.30, maar pas om 17.00 kwam de sleepdienst opdagen. Dat was dus echt behoorlijk klote. Direct naar een Suzuki dealer in Firgueras gebracht. Daar werd mij verteld dat waarschijnlijk het gehele blok was vast gelopen doordat het oliepijl veel te laag was. Vanmiddag nog langs fde snelweg gecontroleerd maar deze was mijn insziens gewoon ok.
Vanochtend gaan ze er naar kijken en om 12.00 uur kunnen ze uitsluitsel geven over hoe en wat.
Ik zit nu gelukkig nog met mijn neef in Figueras, terwijl we eigenlijk vandaag onze wegen zouden scheiden! Net lekker even ontspannen tapas wezen eten en daarvoor in een hotel met zwembad een kamer en douch genomen.

BanditChiel moet dus even tot vanmiddag afwachten over hoe en wat...

Maar klote is het wel, maar ik weet dat jullie mij vanuit NL zullen steunen...

Ik zou zeggen; doe de komende dagen voorzichtig op de moto en tot gauw allen!!

Mazzels, Michiel

Ps: gisteren zowiezo een rare dag want mijn neef had vanochtend ook al ´problemen´ met zijn super seven. Lekte koelvloestof, maar dat is gelukkig verholpen door een speciaal dichtingsmiddetje! Erg verdacht dus allemaal.

Caio
 
:X

geen goede berichten joh! Sterkte ermee, probeer de lol ervan te
blijven inzien, het blijft tenslotte vakantie!!

:]
 
Damn '( Ik hoop dat ze er naast zitten en dat de schade meevalt zodat je snel weer kunt rijden. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan