"Bandits on tour" Luxemburg edition!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En....regen??

Heenreis wel, maandag en vandaag heerlijk weer gehad. Samenvatting

Zondag:
-Joris zijn motor had even niet zo'n zin
-Ferrari bij meetingpoint brak af, KD bleek niet mogelijk
-Regenpakken zijn de bom
full

-'Even' hout halen met Jouke eindigt in een verzameltocht van 20min
-Geroosterde wafels zijn lekker

Maandag:
-Luuk deed met 0 km/u een elbowdown, alleen hendel gebroken
-Bas besloot dit ook te doen met zo'n 20 km/u, idem schade.
-Toen besloot een fransman te laten zien hoe het echt moet, en haalde in 1 klap zijn gouden crash achievement: Boorde zijn superduke R met een flink vaart achterin een nader te bepalen rode suzuki (alto
full
)
-Dit keer hout gehaald met de motor. Groot succes, alleen twee spanbanden hebben het niet overleefd
-Sturen geruild, met succes
-Bas spreekt meisjes met 1/3e van zijn leeftijd aan met 'hee lekker ding', en verdient zijn gouden pedo achievement
-Ronald komt hier ook voor in aanmerking
-Bier in een topkoffer gaat nogal stinken


Dinsdag:
-Kort stuk gereden voordat we richting huis gingen. Dit ging eigenlijk best wel goed... Niks bijzonders
-Ronald wordt bijna voor zn flikker gereden door een vrachtwagen toen deze een andere vrachtwagen wou inhalen

Denk dat dit toch wel genoeg vragen gaat opwekken, waardoor het misschien meer duidelijk gaat worden :Y
 
Heenreis wel, maandag en vandaag heerlijk weer gehad. Samenvatting

Zondag:
-Joris zijn motor had even niet zo'n zin
-Ferrari bij meetingpoint brak af, KD bleek niet mogelijk
-Regenpakken zijn de bom[afbeelding]
-'Even' hout halen met Jouke eindigt in een verzameltocht van 20min
-Geroosterde wafels zijn lekker

Maandag:
-Luuk deed met 0 km/u een elbowdown, alleen hendel gebroken
-Bas besloot dit ook te doen met zo'n 20 km/u, idem schade.
-Toen besloot een fransman te laten zien hoe het echt moet, en haalde in 1 klap zijn gouden crash achievement: Boorde zijn superduke R met een flink vaart achterin een nader te bepalen rode suzuki (alto [afbeelding])
-Dit keer hout gehaald met de motor. Groot succes, alleen twee spanbanden hebben het niet overleefd
-Sturen geruild, met succes
-Bas spreekt meisjes met 1/3e van zijn leeftijd aan met 'hee lekker ding', en verdient zijn gouden pedo achievement
-Ronald komt hier ook voor in aanmerking
-Bier in een topkoffer gaat nogal stinken


Dinsdag:
-Kort stuk gereden voordat we richting huis gingen. Dit ging eigenlijk best wel goed... Niks bijzonders
-Ronald wordt bijna voor zn flikker gereden door een vrachtwagen toen deze een andere vrachtwagen wou inhalen

Denk dat dit toch wel genoeg vragen gaat opwekken, waardoor het misschien meer duidelijk gaat worden :Y
En ben ik dan altijd zo zuinig geweest op die motor en luuk gaat ermee op z'n klep :+
 
Laatst bewerkt:
En ben ik dan altijd zo zuinig geweest op die motor en luuk gaat ermee op z'n klep :+
Was klaar met tanken, zou zweren dat de standaard uit stond en stapte af. Dat ging niet zoals gepland :+ Overigens had jij em ook al een keer op die kant gelegd, niks nieuws erbij. Maar vervolgens een halve dag later omdat bas z'n fiets tegen de vangrail parkeerde (letterlijk, meer was het niet), ik snel stoppen om te helpen, standaard uit dit keer... is het daar te schuin en lazer ik weer om :') Echt goed bezig. Overigens ga ik ook een nieuw rempedaaltje nodig hebben, die heb ik aan de grond gereden en daar was het ontwerp niet op berekend _O-
 
-Ronald wordt bijna voor zn flikker gereden door een vrachtwagen toen deze een andere vrachtwagen wou inhalen

En dat was nog de niet zo ernstige vorm van bijna voor mn flikker worden gereden... Degene van daarvoor die vrachtwagen die tegemoet kwam al slingerend en schuivend was toch best wel eng en scheelde ongeveer een halve meter dat die tegen me aan kwam. Toen zakte me snelheid al helemaal in...
 
Hahaha....2 personen!? _O- _O-

Blijkt dat het tentje door mn ouders gekocht was voor de hond. Als ze ergens heen gingen dan kon hij ook ergens even lekker in liggen en konden de spullen in enzo.

Maar hij is groot genoeg :Y

Voor 1 persoon die niet al te groot is, had niet een paar centimeter groter moeten zijn. Ow en een groter kussen zou ook niet passen :+
 
Was klaar met tanken, zou zweren dat de standaard uit stond en stapte af. Dat ging niet zoals gepland :+ Overigens had jij em ook al een keer op die kant gelegd, niks nieuws erbij. Maar vervolgens een halve dag later omdat bas z'n fiets tegen de vangrail parkeerde (letterlijk, meer was het niet), ik snel stoppen om te helpen, standaard uit dit keer... is het daar te schuin en lazer ik weer om :') Echt goed bezig. Overigens ga ik ook een nieuw rempedaaltje nodig hebben, die heb ik aan de grond gereden en daar was het ontwerp niet op berekend _O-
Ik heb 'm toch nog nooit plat gelegd, wel ooit geparkeerd bij een klein riviertje :+
Mare, rempedaaltje was al wat afgeschaafd, maar nu dus nog meer...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan