"Bandits on tour" Luxemburg edition!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee Ronald,

aangezien google maps link het niet doet :? (zie hier)

zullen wij meeten bij De kroon, nieuwegein. Dit is de eerste benzinepomp na waar ik de A27 opga. Hier zit ook de burgerking nieuwegein
Vanaf daar is het 2 uur naar de verzamelplek, dus hoe laat zullen we er afspreken?
 
Laatst bewerkt:
Hoe moeilijk is dat nou man :+

klik

Das geen 2 uur rijden... das een uur en 50minuten volgens gMaps, oftewel anderhalf uur ongeveer :P
tussen kwart voor 11 en 11 daar?
 
Jeej, heb een tentje gevonden hier in huis *O*

Geen idee hoe groot die is, volgens mij moet het met 2 personen wel lukken, maar weet ik niet zeker :P njaa, zie ik daar wel :+

straks even wat snoer halen om mn toeter te monteren en even mn olie bijvullen (zit aardig laag, toch nog ergens een lekje?? :( ) en dan ben ik er zo goed als klaar voor.

Is het alleen even spullen inpakken, allemaal aan mn motor binden en morgen er op springen en gaan met die banaan...
 
OP ge-update, ben bezig met route dag 3. Krijgen jullie zometeen een mailtje over ;)

Jordi, als je aanbod nog geldt zouden we graag over Etten-Leur rijden voor n bakje koffie :Y . Is 09:00 - 09:30 goed?

Joris, spreken we rond 11:30 af bij het witte busje op deze foto (afrit 45, dan rotonde rechtsaf): Google Maps

(en nou maar hopen dat het desbetreffende busje er nog staat dan, anders gaan we elkaar natuurlijk finaal mislopen :X )
geen idee of er al een andere plek is, maar het is VEEL makkelijker om op Parkeerplaats (en tankstation) HET ANKER af te spreken, zit ong 8km onder roermond, waar de A2 en de A73 bij elkaar komen...

edit: en wie verzamelen daar nou??

-rick- en Dutchie toch??
 
Laatst bewerkt:
geen idee of er al een andere plek is, maar het is VEEL makkelijker om op Parkeerplaats (en tankstation) HET ANKER af te spreken, zit ong 8km onder roermond, waar de A2 en de A73 bij elkaar komen...

edit: en wie verzamelen daar nou??

-rick- en Dutchie toch??

Ik denk dat wij gewoon in 1x doorrijden, scheelt ook weer extra marges houden daarmee enzo
 
Wtf...moet even wennen dat de motor geen grote achterbak heeft, waar ik alles in kan jetsen als ik ga kamperen. Heb een deel van mijn bier achter moeten laten wegens ruimte gebrek. :N
 
Veel plezier leute :W hou de bandits heel en hopen op mooi weer ;) !!
Mooi weer zal het wel niet worden maar plezier zal wel goedkomen *O* .

Motor is volgeladen, nog effe wat eten en drinken in de tanktas stouwen en dan naar Goes om BandietMan op te halen. Zie jullie straks! :]
 
Laatst bewerkt:
Morgen en overmorgen zou het wel redelijk weer moeten zijn :Y

Ik twijfel nog wel beetje tussen leer+regenpak (voornamelijk voor vandaag dan) of gewoon mn textiel
 
Zoals ik al zei, lak aan de regen wat het rijden betreft maar we schijnen te gaan kamperen en dat is wel minder met al dat water :+
 
Oeh nice, wel nat niet van boven, I like :+


Ik ga zo maar eens rustigjes aan klaarmaken denkt ik :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan