Bandits/SV's on tour 2015

We hadden een hotel gevonden dat iig 8 plekken had. Heb er zojuist een mail achteraan gestuurd of ze voor jou ook nog een bed hebben.

Verzamelen.. Zal ergens in Limburg zijn denk ik? Rond een uur of 11? Is nog afhankelijk van de route naar het hotel toe.
 
Nou Bengster, je kunt mee *O*

Hotel is geboekt Hotel Huberty Kautenbach Luxemburg

Inclusief ontbijt (avondeten zien we nog wel, kan altijd bijgeboekt worden) op €45 pppn.

Er is nog 1 plekje vrij want we hebben genoeg kamers voor 10 personen, en we zijn nu met 9 man. Dus mocht iemand dit nog lezen.. ;)

Bengster, PB mij anders even je 06-nummer dan voegen we je toe aan de WhatsApp groep. Is wat makkelijker contact houden!
 
Nou Bengster, je kunt mee *O*

Hotel is geboekt Hotel Huberty Kautenbach Luxemburg

Inclusief ontbijt (avondeten zien we nog wel, kan altijd bijgeboekt worden) op €45 pppn.

Er is nog 1 plekje vrij want we hebben genoeg kamers voor 10 personen, en we zijn nu met 9 man. Dus mocht iemand dit nog lezen.. ;)

Bengster, PB mij anders even je 06-nummer dan voegen we je toe aan de WhatsApp groep. Is wat makkelijker contact houden!


Ennnn het plekje is gevuld, we zitten vol! *O*

Rick tijd om de OP bij te werken?
Is er al een tijd en verzamelplaats?

Ja
Nee

:+
 
Hee hallo,

We zijn van plan om over 2 weken een paar dagen weg te gaan, en nu zag ik jullie weekendje weg.
Zelf heb ik een GSX650f ( bijna een bandit ) en mn vriendin een fazer 600.

Nu is mijn vraag, mag ik bij jullie aanhaken / zijn er nog kamers beschikbaar. ( dat 2e wil ik natuurlijk ook zelf regelen met het hotel, maar ik wacht eerst even het 1e af )

Groet, Michel.
 
Het hotel zit tjokkievol dankzij onze reservering van 10 man. Wij hadden de laatste kamers..

Wat mij betreft prima als je met de ritten aan wilt haken hoor! Weet niet hoe de rest er over denkt, maar zal geen probleem zijn vermoed ik?

Wij zitten in hotel Huberty in Kautenbach, wellicht dat je iets in de buurt kunt vinden.
 
K heb ook even bij het andere weekend rondgevraagd, en daar was nog wel plek in de herberg. Dus we gaan daarbij mee
toch bedankt voor je berichtje
 
In de OP staat "Het eerste weekend gaat plaatsvinden 5-6-7 juni!"

Is er al zicht op een tweede weekend dit jaar, nu deze vol zit... -O-
 
In de OP staat "Het eerste weekend gaat plaatsvinden 5-6-7 juni!"

Is er al zicht op een tweede weekend dit jaar, nu deze vol zit... -O-

Ik ga eerst dit weekendje zien te overleven _O- Maar nee, sorry, nog geen plannen/data. Al zal die er vast wel gaan komen rond september.
 
Is het nog goed gekomen met de kapotte motor in jullie groep? We zagen jullie gister (zondag) nog bij Huberty voor de hele groep vertrok ri huis en hebben het verhaal gehoord. :)
 
Lekker bezig Kevin nogmaals

En plannen voor nieuw weekendje zijn er alweer in de wandel gangen
 
Ouch? Ik kan mij alleen nog duidelijk een nieuw type grijze R1200RT voor me halen. Da's toch wel een toerfiets? ;)
Nou, maak daar maar een grijze GS van en deze van mij:

DSC_1139-M.jpg


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan