Bandits/SV's on tour 2015

-rick-

MF veteraan
8 apr 2010
1.655
5
Amersfoort
Nadat de organisator van de meeste 'Bandits on tours' overgestapt is op een SV, was vorig jaar het jaar van de gemengde tours. En het blijkt dat bandit en SV rijders elkaar niet aanvliegen als er maar bier en voedsel is na de rit, soms was het best gezellig. :Y

Dus waarom het niet nóg een jaar proberen?
Recept blijft zoals het dat altijd was, lekker een paar dagen sturen in Duitsland/Luxemburg/België/Frankrijk/Syrië, hotel, schnitzels,bratwurst en friet. en een hoop slappe klets.
reken op c.a. €75-€100 per dag inclusief eten/drinken en benzine vanaf de grens.

Het niveau is, zoals altijd, zeer divers en we zullen ook met iedereen rekening houden, aarzel dus vooral niet als dit je eerste weekendje weg wordt, je leert er vreselijk veel van en ik/wij vinden het totaal niet erg om je wat ervaring bij te brengen.

Het eerste weekend gaat plaatsvinden 5-6-7 juni!

wie gaan er mee

-Rick-
-V-Twin Kevin
-Dracx
-Gee
-Jitensha
-Jitensha's +1
-Sandmann
-Squishy
-Yvs
-Bengster


waar gaan we heen?
Luxemburg!

verzamelen:

Om 10.30u hier verzamelen, dan zo'n 11u te vertrekken naar het zonnige zuiden

ROUTES!

heenreis
https://dl.dropboxusercontent.com/u/22072961/MF/heenreiswp.itn?dl=1
usoar.jpg


dagroute
https://dl.dropboxusercontent.com/u/22072961/MF/RouteKautenbachwp_kort.itn?dl=1
257jcbo.jpg


terug
https://www.dropbox.com/s/we5687d2sbn69cx/terugreiswp_korter.itn?dl=1
35ceupz.jpg


wanneer mag je mee
Je rijdt een bandit of een SV
Je reed een bandit of een SV en wilt afscheid komen nemen van deze enorm gezellige club.
Je wilt graag een bandit of SV gaan rijden en komt een weekendje kijken hoe goed die nou in hun natuurlijke habitat zijn :+

De Bandit/SV on tour 2014 huisregels op een rij

•Zorg dat je motor in orde is: in een weekend (nood)onderhoud regelen gaat niet werken. Liever een beurtje vantevoren, zorg voor goede remmen: we gaan immers wel de bergen in. Twijfel niet over je banden: monteer gewoon nieuwe
•De volgorde die bij het vertrek of die na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Ga zo wachten dat je zeker weet dat degene die achter je rijdt jou ziet (en niet pas halverwege een kruispunt....). Rijd pas verder als je zeker weet dat je gezien bent. De rijder achter je zet zijn knipperlicht aan waardoor je weet dat hij ook die richting op gaat. Op deze manier raken we niemand kwijt.
•in een noodgeval stop je meteen (dôh), als de nood minder hoog is, of omdat je degene achter je kwijt bent, zet je je koplamp uit. niet seinen met groot licht, dat heeft geen zin. als iedereen in de groep dat doet weet de voorrijder het snelste dat er wat aan de hand is en gestopt moet worden
•Rijdt je eigen tempo. Laat je niet verleiden om de rijder voor je bij te sloffen want voor je het weet rij je boven je kunnen en vlieg je eraf... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
•Laat je niet verleiden nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid.
•Rij voor jezelf. Bepaal zelf wanneer je overig verkeer kunt inhalen of oversteken, volg zeker niet zomaar de rijder vóór je.
•Rijdt baksteensgewijs (behalve in bochten), maar let op de onderlinge afstand.
•Iedereen die meerijdt gedraagt zich als een nette motorrijder. snel mag, asociaal niet.


Voorgaande topics:
Bandits on tour 2013
Bandits On Tour 2012
Bandits on Tour 2011
Bandits Go Eifel! 28/29/30 Mei 2010
 
Laatst bewerkt:
ah, hier is het topic :+ Zat in WIWD te zoeken.

Ik zal vanavond ook een beetje gaan rondneuzen naar motorhotelletjes in Luxemburg. Moeten er genoeg te vinden zijn denk ik toch :Y
 
Dit ziet er wel goed uit als je het mij vraagt

http://www.pensionmotorhotel.com/nl/index.html

vlakbij Echternach, zuid-oost Luxemburg tegen de Duitse grens.

Zou je op de vrijdag ff door België heen kunnen blazen, vanaf de Luxemburgse grens (of al eerder, nog in Belgie) binnendoor richting het hotel kunnen slingeren (langs Wiltz, Esch sur Sure en weet ik het wat allemaal daar). 2e Dag een rondje vanuit Echternach, eventueel richting Duitsland (Trier, Bitburg) en op de laatste dag weer binnendoor terug naar huis.
 
Dit ziet er wel goed uit als je het mij vraagt

http://www.pensionmotorhotel.com/nl/index.html

vlakbij Echternach, zuid-oost Luxemburg tegen de Duitse grens.

Zou je op de vrijdag ff door België heen kunnen blazen, vanaf de Luxemburgse grens (of al eerder, nog in Belgie) binnendoor richting het hotel kunnen slingeren (langs Wiltz, Esch sur Sure en weet ik het wat allemaal daar). 2e Dag een rondje vanuit Echternach, eventueel richting Duitsland (Trier, Bitburg) en op de laatste dag weer binnendoor terug naar huis.

Goed plan, ziet er prima uit.

Recept blijft zoals het dat altijd was, lekker een paar dagen sturen in duitsland, hotel, schnitzels,bratwurst en friet. en een hoop slappe klets.



waar gaan we heen?
Luxemburg!

:?



_O-

Jij mag niet meer mee :+
 
Gezellig, hoe meer zielen.. ;)

Laat het wel even uiterlijk maandag weten als het lukt. Ivm reserveren :Y


@Rick: Nathan = Jitensha, Gerjan = Gee en die bankdirecteur is Dracx :+



oh trouwens, ik pak waarschijnlijk de Stukgaatie dat weekend. M'n rug een beetje ontzien want de maandag erop mag ik weer spelen op Lelystad en dat lukt niet zo best als ik amper op de motor kan zitten :+

*V-Twin Kevin vraagt zich soms wel eens af waarom hij eigenlijk nog op een motor met clip-ons rijdt*
 
Laatst bewerkt:
Gezellig, hoe meer zielen.. ;)

Laat het wel even uiterlijk maandag weten als het lukt. Ivm reserveren :Y


@Rick: Nathan = Jitensha, Gerjan = Gee en die bankdirecteur is Dracx :+



oh trouwens, ik pak waarschijnlijk de Stukgaatie dat weekend. M'n rug een beetje ontzien want de maandag erop mag ik weer spelen op Lelystad en dat lukt niet zo best als ik amper op de motor kan zitten :+

*V-Twin Kevin vraagt zich soms wel eens af waarom hij eigenlijk nog op een motor met clip-ons rijdt*
kevin, waarim rij je nig op een motor met clip-ons.?







superbikestuur FTW
 
Gezellig, hoe meer zielen.. ;)

Laat het wel even uiterlijk maandag weten als het lukt. Ivm reserveren :Y


@Rick: Nathan = Jitensha, Gerjan = Gee en die bankdirecteur is Dracx :+



oh trouwens, ik pak waarschijnlijk de Stukgaatie dat weekend. M'n rug een beetje ontzien want de maandag erop mag ik weer spelen op Lelystad en dat lukt niet zo best als ik amper op de motor kan zitten :+

*V-Twin Kevin vraagt zich soms wel eens af waarom hij eigenlijk nog op een motor met clip-ons rijdt*

Gaat hem voor mij niet worden. Volgende keer ben ik er sowieso bij.
 
Even onder voorbehoud:

Lijkt me tof, vorig jaar ging ik trouwen dus kon ik niet mee. -Rick- je bagage rekje beviel goed trouwens, ik had je een tijdje voor die vorige rit nog ontmoet.

Maarrrr. inmiddels heb ik mijn bandit 600 verkocht :+ (heb nu een Fazert, FZ6N (ja naked). De grap is alleen die bandit heb ik verkocht aan een maat van me, en die wil ook mee. Dus de bandit gaat dan toch soort van mee ;-)

Hebben jullie dus nog plek voor 2 personen ? :Y
 
Ook hier maar even melden dat ik van de partij ben.

We wouden vandaag definitief hebben om te kijken voor hoeveel man we moeten reserveren
 
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar we moeten voor de aanmelding wel een deadline aan houden ivm het boeken van een hotel.

Bengster: geef even definitief aan of jullie met z'n 2en mee willen, dan houd ik daar rekening mee.
 
Even onder voorbehoud:

Lijkt me tof, vorig jaar ging ik trouwen dus kon ik niet mee. -Rick- je bagage rekje beviel goed trouwens, ik had je een tijdje voor die vorige rit nog ontmoet.

Maarrrr. inmiddels heb ik mijn bandit 600 verkocht :+ (heb nu een Fazert, FZ6N (ja naked). De grap is alleen die bandit heb ik verkocht aan een maat van me, en die wil ook mee. Dus de bandit gaat dan toch soort van mee ;-)

Hebben jullie dus nog plek voor 2 personen ? :Y

Enig idee wanneer je dit zeker weet? ;) wouden wel vandaag of morgen reserveren namelijk

EDIT: mooi dat de koffers bevielen en congrats met je trouwen *O*
 
Laatst bewerkt:
Excuus voor de late reactie:

- Reserveer voor mij maar een plekje, ik ga mee.
- Die maat van me kan niet mee o.a. ivm lastig vrij krijgen

Hoelaat zijn jullie vrijdag van plan te vertrekken ? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan